• die heb ik gister gezien:Y)
    eigenlijk zou ik hem al eerder kijken, maar toen liep ie vast:O omdat ze de verkeerde versie hadden gekregen vanuit Engeland. Toen kreeg ik 2 kaartjes(A) nu kan ik dus nog een keer met een vriendinxD

    Maar daar gaat het even niet over. Voor de mensen die de film hebben gezien. Als ze bij die zeemeerminnen zijn, dan zingt die zo'n liedje en dat liedje wil ik graag hebben maar ik kan het nergens vinden:(
    Weet iemand hoe het heet? Want met alleen een zin uit dat liedje kan hem niet vinden? Of kan iemand dat liedje hier posten?(:
    Dankje!<3(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Endure schreef:
    (...)

    dat is een fanmade cover..

    Allemaal hetzelfde. Voor mij was Pirates 4 een cover door een fan van Gore Verbinski...


    Caution first, always.

    Celestial schreef:
    Ik heb 'm vrijdagavond gezien.
    Veel mensen gaven commentaar dat hij saai was en dat er te weinig actie in zat.
    Die lui zijn echt gek! De film was gewoon geweldig.
    En ik ben blij dat Keira er niet meer in speelt.

    Hij was echt fantastisch indeed (: Ik vond het de beste en duidelijkste film van allemaal. En die meerminnenscène was echt geweldig goed.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Hij was echt fantastisch indeed (: Ik vond het de beste en duidelijkste film van allemaal. En die meerminnenscène was echt geweldig goed.

    Inderdaad, die scene was awesome!
    Want in het begin dacht ik nog; hoe kunnen ze de zeemeerminnen er nou angstaanjagend uit laten zien en laten gedragen?
    Maar uiteindelijk hebben ze dat allemaal erg goed gedaan.

    Celestial schreef:
    (...)
    Inderdaad, die scene was awesome!
    Want in het begin dacht ik nog; hoe kunnen ze de zeemeerminnen er nou angstaanjagend uit laten zien en laten gedragen?
    Maar uiteindelijk hebben ze dat allemaal erg goed gedaan.

    Oh man, absoluut! Bah, toen ze die man de bodem introkken en verscheurden. Brr!


    ars moriendi

    ik ga er misschien heen met mijn vader


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Celestial schreef:
    Ik heb 'm vrijdagavond gezien.
    Veel mensen gaven commentaar dat hij saai was en dat er te weinig actie in zat.
    Die lui zijn echt gek! De film was gewoon geweldig.
    En ik ben blij dat Keira er niet meer in speelt.


    Dat was bij mij ook! Ik had echt zin om dat meisje aan te vliegen(cat) ze zat te zeggen dat alles vaag was, en niet goed geacteerd. En dat Jack Sparrow in de andere delen beter was:@ Gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vond hem echt super stoer :0
    Vooral die zeemeerminnen, echt geweldig :'D
    En eigenlijk was ik ook wel blij dat Elizabeth en Will er eindelijk uit lagen :x
    En Blackbeard was stoer 8]

    Vluuv schreef:
    Ik vond hem echt super stoer :0
    Vooral die zeemeerminnen, echt geweldig :'D
    En eigenlijk was ik ook wel blij dat Elizabeth en Will er eindelijk uit lagen :x
    En Blackbeard was stoer 8]


    Van Will vond ik het wel zielig:'( want hij was best knap^^ maar van Elizabeth was ik zo blij dat zij NIET mee deed:Y) en Blackbeard was inderdaad stoer!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'