• die heb ik gister gezien:Y)
    eigenlijk zou ik hem al eerder kijken, maar toen liep ie vast:O omdat ze de verkeerde versie hadden gekregen vanuit Engeland. Toen kreeg ik 2 kaartjes(A) nu kan ik dus nog een keer met een vriendinxD

    Maar daar gaat het even niet over. Voor de mensen die de film hebben gezien. Als ze bij die zeemeerminnen zijn, dan zingt die zo'n liedje en dat liedje wil ik graag hebben maar ik kan het nergens vinden:(
    Weet iemand hoe het heet? Want met alleen een zin uit dat liedje kan hem niet vinden? Of kan iemand dat liedje hier posten?(:
    Dankje!<3(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ga de film vandaag kijken, als ik dat liedje hoor zal ik er eens goed naar luisteren (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je gaat naar wikipedia en kijkt naar de liedjes die er gedraait zijn of je zoekt een soundtrack list op youtube en luistert tot je het juiste hoort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    als je op youtube zoekt naar Mermaids dan vind je m
    ga dan naar:[url] http://www.zamzar.com/[/url] dan kan je die video omzetten in een mp3
    ik heb de film gisteren ook gezien
    egt awesome :D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 12:11 ]

    Geen idee, maar het is zo'n piratenliedje. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet niet wie je met 'die' bedoeld, want ik heb hem nog niet gezien, maar bedoel je deze?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 12:48 ]


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    Ik weet niet wie je met 'die' bedoeld, want ik heb hem nog niet gezien, maar bedoel je deze?


    Ja die_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ohhh die scene was zo gaaf!


    ars moriendi

    Over twee uur zit ik met spanning in de bios te kijken :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zet er aub bij dat er spoilers in zitten. Ik wil die film doodgraag zien, heb hem nog niet gezien en ik wil pas weten wat er gebeurt als ik de film effectief zie D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Poseidon schreef:
    Geen idee, maar het is zo'n piratenliedje. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je kunt met een zin uit een liedje wel de titel vinden hoor, doe ik zo vaak ^^ Je kunt op youtube zoeken naar de soundtrack van POTC4. Ik kijk wel even voor je.


    Caution first, always.

    Was dit hem niet?


    Caution first, always.

    Ik heb hem gisteravond gezien ;3. Vond hem wel heel gaaf, maar tegelijkertijd ook niet heel bijzonder. Hij was wel echt geweldig gemaakt met die zeemeerminnen. ;D


    To infinity and beyond •

    Loki schreef:
    Was dit hem niet?


    dat is een fanmade cover..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb 'm vrijdagavond gezien.
    Veel mensen gaven commentaar dat hij saai was en dat er te weinig actie in zat.
    Die lui zijn echt gek! De film was gewoon geweldig.
    En ik ben blij dat Keira er niet meer in speelt.