• Hier een filmpje :

    http://www.youtube.com/watch?v=5O2EgH_141U

    Ik had nog nooit gezongen met deze karaoke versie, dat kan je later goed merken omdat ik iets te snel begin met de hoge noot :(

    thnx allemaal:$ de reacties voel goed :) ik had dit helemaal niet verwacht, ben vrijwel bijna nooit onzeker maar als het gaat om zingen dan is het voor mij een ramp!! dit motiveerd mij gelukkig!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 1:15 ]

    Uiteraard heeft deze computer geen geluid. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oh my god, jij word nog eens bekent! KEEP GOINGG


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    WOW:|
    Zo hoog en toch zo mooi!!!(H)(H)(H)(H)
    Is het erg als ik zeg dat ik het een heel erg zielig liedje vind?:$ Het maakt me bijna huilen als je zo hoog zingt(H) Je moet meer zingen;) en je bent trouwens heel erg mooi;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik kan ook hoog zingen, maar dan is het ontzettend vals. Wow =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mooi!, en bij die reacties staat zo dat je in and out of love zal moeten coveren. Hélémaal mee eens!


    Alleen maar tranen van geluk

    Dude, zo hoog? Als ik dat zou uitproberen, loopt mijn kat van me weg met zijn poten over zijn oren!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Prachtig!
    Defying gravity
    Ik vind dat je dit liedje eens moet coveren.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 11:14 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oh of dit liedje :)


    Er is nog geen officiele versie van (dit is ook een cover) maar het is dus op Yiruma - Kiss the Rain


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Prachtig!
    Defying gravity
    Ik vind dat je dit liedje eens moet coveren.


    Dis echt TOEVALLIG! want het hele weekend denk ik al, dat nummer wil ik zingen! ik kende het nog niet , maar hoorde het een paar dagen terug voor het eerst!!!

    Ik ga het zeker zingen, als mijn ouders weer weg zijn ga ik het opnemen! :D

    Thnx :D

    Wowww gast, eindelijk iemand die een filmpje waarin ze zingt upload die ook daadwerkelijk kan zingen. Geweldig!


    ars moriendi

    ik vind het wel knap hoor, maar niet zo wauw super super super kei mooi, als ik eerlijk ben. Ik moet wel zeggen dat ik het niet zou kunnen, maar ik vind het gewoon mooi. (;

    wow dat is mooi O.O


    Shoganai i ne~

    woow! echt heel mooi (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Het is op zich goed, je hebt een mooie stem. Ik weet niet welke richting je op wilt met zingen -welk genre, bedoel ik-, maar wanneer je iets zingt als Pie Jesu zou ik persoonlijk voor meer ademsteun gaan, want ik heb het idee dat je meer met je kopstem zingt.
    Maar je stem is wel heel mooi.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.