• Hier een filmpje :

    http://www.youtube.com/watch?v=5O2EgH_141U

    Ik had nog nooit gezongen met deze karaoke versie, dat kan je later goed merken omdat ik iets te snel begin met de hoge noot :(

    Animale schreef:
    Oke, ik kan misschien een beetje zingen, maar zó hoog geraak ik nooit. o.o


    Ik snap ook niet hoe ik dat kan hoor! Ik kan alleen niet laag, dat vindt ik enorm enorm enorm moeilijk XD

    Ik heb net de link naar een docent gestuurd omdat die mijn angst voor zingen wil verminderen:$ ik vindt het dood eng, durfde niet op verzenden te klikken maar heb het wel gedaan!

    Wat zou ze ervan vinden? zou ze net zo positief zijn als jullie? of zou ze zeggen , mooi!! om aardig en stimulerend te zijn?

    Jennieee schreef:
    wauw, het is echt knap dat je die hoge tonen haalt =O
    ik zou het echt zo vals als een kraai zingen x]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als dit je eerste filmpje was..
    1 vraag, waarom zo'n moeilijk liedje..


    Stop wishing, Start doing..

    omdat dit 1 van de enige nummers is waarbij je alleen hoog hoeft te zingen, veel nummers zijn laag en hoog, en ik laag lukt mij sowieso niet omdat er dan moeilijk geluid uit mijn keel komt XD

    Wauw, mooi zeg :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het kapot mooi!
    het klinkt als die mensen die in de kerk zingen zo´n soort engelen stemmetje heb jij echt mooi.:)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Wauw, echt heel mooi :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Da's echt geweldig!
    Schrijf je in voor zanglessen, maar dan specifiek Opera ofzo, ik denk dat je daar ver mee zal kunnen geraken!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Da's echt geweldig!
    Schrijf je in voor zanglessen, maar dan specifiek Opera ofzo, ik denk dat je daar ver mee zal kunnen geraken!


    Zangles zou ik diep in mijn hart wel willen, maar ik ben zo'n bange schijterd, ik durf niet eens voor mijn eigen ouders te zingen! die hebben dit filmpje dus ook niet gezien XD

    Best sneu eigenlijk, maar nu zien jullie hoe groot mijn angst wel niet is :(

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Zangles zou ik diep in mijn hart wel willen, maar ik ben zo'n bange schijterd, ik durf niet eens voor mijn eigen ouders te zingen! die hebben dit filmpje dus ook niet gezien XD

    Best sneu eigenlijk, maar nu zien jullie hoe groot mijn angst wel niet is :(

    Je hebt echt helemaal geen reden om je te schamen voor hoe je zingt! Er zijn miljoenen mensen die hier jaloers op zouden zijn! Je moet gewoon even denken dat al die mensen jaloers zijn op JOU en niet omgekeerd.
    Met zangles zal je zien hoe ver je kan komen en wie weet zien we jou over een paar jaar in de Operazalen hahaha, ;D
    Doe het gewoon! Denk er niet bij na, gewoon doen.
    Trust me.
    En laat het aan je ouders horen, seut ;D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 22:48 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    wow, heb gelijk gereageeerd. Prachtig man!

    OMYGOSH
    OMYGOSH
    OMYGOSH
    OMYGOSH
    OMYGOSH
    JE KAN ECHT GOED ZINGEN
    OMYGOSHHHH


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Fucking hoog man!
    (Y)

    Die zag ik niet aankomen xD
    Echt super goed(flower)


    Believe in yourself, change the world.