Ik snap geen ene piep van jongens. Ik vind een jongen leuk , hij flirt altijd met meisjes, met mij dus ook. Op schoolfeest ging hij steeds achter een meisje aan, en een jonge ging achter mij aan .En zegmaar, ik zit gewoon te auwhoeren met de jonge weetje . En dat zag hij. Dan gaat hij me iets van 3 weken negeren ?
Jongens.. - Liefde, Vriendschap & Familie
-
28 mei 2011 - 10:2928 mei 2011 - 10:4828 mei 2011 - 11:27
Poseidon schreef:
Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:
Exactly. En als ik jou was zou ik niet eens moeite doen om hem die aandacht te geven :']No growth of the heart is ever a waste
28 mei 2011 - 11:36Niet alle jongens zijn zo, ik zou een andere jongen zoeken om m'n gedachten op te zetten als ik jou was.
28 mei 2011 - 11:48Poseidon schreef:
Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:
En van die moet ik gewoon echt kotsen. Die zetten de goede jongens gewoon in de schaduw
OP:
Ik zou als ik jou was een ander zoeken, iemand die dus wel met je omgaat en dus ook echt zijn aandacht op jou richt.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
28 mei 2011 - 11:49Poseidon schreef:
Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:Kill them with kindness.
28 mei 2011 - 11:50DragonSpirit schreef:
(...)
En van die moet ik gewoon echt kotsen. Die zetten de goede jongens gewoon in de schaduw
OP:
Ik zou als ik jou was een ander zoeken, iemand die dus wel met je omgaat en dus ook echt zijn aandacht op jou richt.
Dat kan dus niet, makkelijk gezegt dan gedaan. Ik vind hem écht leuk28 mei 2011 - 11:55jewaitzelluf schreef:
(...)
Dat kan dus niet, makkelijk gezegt dan gedaan. Ik vind hem écht leuk
Hmmm, je weet wel dat hij je hart kan breken?
Hoewel hij volgens mij wel jalours was dat je met die anderen jongen hebt zitten auwehoeren.
Praat gewoon een keer met hem, dat is eigenlijk altijd het beste.
Ik weet dat dat moeilijk is en veel moed vergt, maar ik blijf erbij dat dat het beste isI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
28 mei 2011 - 12:02Sensible schreef:
Niet alle jongens zijn zo, ik zou een andere jongen zoeken om m'n gedachten op te zetten als ik jou was.This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
28 mei 2011 - 12:03Poseidon schreef:
Dat zijn aandachtsgierige jongens. (:Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
28 mei 2011 - 12:13DragonSpirit schreef:
(...)
Hmmm, je weet wel dat hij je hart kan breken?
Hoewel hij volgens mij wel jalours was dat je met die anderen jongen hebt zitten auwehoeren.
Praat gewoon een keer met hem, dat is eigenlijk altijd het beste.
Ik weet dat dat moeilijk is en veel moed vergt, maar ik blijf erbij dat dat het beste is
Waarover? Over die jongen?28 mei 2011 - 12:23jewaitzelluf schreef:
(...)
Waarover? Over die jongen?
Bijvoorbeeld, ook eventueel hoe jij over hem denkt. Gewoon zeggen waar jij mee zitI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
28 mei 2011 - 12:32ik heb zo'n hekel aan zulke jongens :')
die zullen bij mij nooit een kans krijgenen ik ook nooit bij hun want ze vinden mij toch niet interessant genoeg xdI'm like Coca Cola, I can open happiness too.
28 mei 2011 - 12:34DragonSpirit schreef:
(...)
Bijvoorbeeld, ook eventueel hoe jij over hem denkt. Gewoon zeggen waar jij mee zit
Begin van schooljaar hoorde ik van heel veel meisjes dat hij mij leuk vond en hij hoorde dat ik hem leuk vond. Maar we deden er niks mee. En als hij me leuk zou vinden, had hij me allang al gevraagd.28 mei 2011 - 12:35Jennieee schreef:
en ik ook nooit bij hun want ze vinden mij toch niet interessant genoeg xd
Waarom zou je uberhaupt moeite doen voor dat soort idioten.
Ik klink net als een meisjeI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
28 mei 2011 - 12:37