• Demi Lovato RT'ed mij (= Omdat ik een Joe Jonas icon had dachten een paar meisjes dat ik 't was dus zeiden ze you Hansome x'D
    Ga nou nie zeggen iets erg zeggen want dat helpt toch niet om me slecht te laten voelen. hou slechte mening maar bij jezelef


    Om het topic nuttig te houden, zijn er dagen/momenten die je nooit zal vergeten ?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 8:54 ]

    15/02//11
    Toen Alex Gaskarth zei dat hij van me hield. (flower)

    Endure schreef:
    I'm must pee..? --''
    Anywya,s wel leuk voor je.

    Haar livechat was gisteren en ik was zo zenewachtig dat ik de hele tijd moest plassen x'D

    24-11-10 zal ik nooit vergeten <3 Dat was de dag dat mijn vriend me vroeg. En daar ben ik echt zo blij mee want het ging zo lief en ik hou echt nog steeds mega veel van hem (:


    Sometimes it's best not to care.

    Professor schreef:
    Ghehe awesome! :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lazy schreef:
    Vandaag zal ik ook nooit meer vergeten. De verjaardag van mijn broertje ;D


    gefeliciteerd:"D


    I´m nothing special.

    Hmm, Rock Werchter & Graspop van vorig jaar zal ik in elk geval nooit vergeten!


    Never run out of reasons to smile...

    12-03'10 zou ik echt nooit meer vergeten dat was de dag dat ik voor t eerst naar een Concert ging(van Rockbands) en ook dat ik voor het eerst een britse rockband live hoorde<3


    hello

    Vandaag. Ik heb Born This Way bemachtigd. :9~


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Professor schreef:
    Ghehe awesome! :9~

    Ik denk dat ik de geboorte van mijn nichtje niet meer zal vergeten, ik werd tante!<3
    De dag waarop de jongen van mijn dromen tegen mij zei dat hij mij niet lelijk vond maar juist heel moooi en meer complimentjes gaf...<3

    Dat is echt awesome.

    Ik heb zoveel dagen die ik nooit meer ga vergeten. En afgelopen zondag is er eentje van. Twee jongens van mijn vergeniging, een vader, mijn coach en ik gingen naar een judowedstrijd. De sfeer was perfect en het was zo gezellig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Valkyrie schreef:
    Die dag moet nog komen.. 5 Juli, Bruno Mars concert @ HMH. <3


    Omg jaloers! Haha. Ehm, mijn dag moet ooit nog komen denk ik..?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    26-04-2011
    toen ben ik voor het eerst naar Engeland gegaan!!
    da zal ik echt nooooooit vergeten!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    fuck life, i don't care. --'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja zo zijn er wel meerdere dagen.