• De stelling van vandaag luidt:
    Hoe bekender een band wordt, hoe arroganter ze zich gaan gedragen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ik ben fan van veel bekende bands maar arrogant zijn ze niet. Sommige vergeten soms wel dat ze het voor een groot deel aan hun fans te danken hebben, maar arrogant zijn ze echt niet.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Ligt eraan, sommige bands wel andere niet.

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Progeny schreef:
    Nou, ik vind dat nogal een generalisering, maar over het algemeen wel ja.:'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Progeny schreef:
    Nou, ik vind dat nogal een generalisering, maar over het algemeen wel ja.:'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oneens,sommige wel ja maar vele ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DragonSpirit schreef:
    Op sommige bands treft het toe en op andere niet.
    Ligt aan de bandleden zelf


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.

    onneens helllooooo! ikben best rijk en dat betekent niet dat ik verwent ben!
    arrogant hoef je niet meteen te zijn als je beroemd bent!
    bv: michael jackson! "de king of pop " arrogant???? echt niet!

    Nee, dat hoeft niet. Soms wel, maar lang niet alle bands.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt aan het persoon maar ik denk dat het in de meeste gevallen wel waar is.


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Keep it simple.

    Progeny schreef:
    Nou, ik vind dat nogal een generalisering, maar over het algemeen wel ja.:'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Of juist hoe liever ze met hun fans gaan zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~