• >Till the world ends - Twilight<----
    Hooi! Dit is mijn allereerste story op quizlet! Woeehh! Dus lees en oordeel! (Graag niet te harde oordelen)
    Kenmerken:
    -Ik schrijf elke dag (A)
    -Schrijf in zo goed mogelijk Nederlands! (A) Ja, anders wordt mijn Nederlands leraar zoo verdrietig XD
    -Zal gaan over de welbekende Seth Clearwater, Jacob Black, maar dan net iets anders!
    -Nieuwe wolfpackganger in komst, Meet my creation, Matt Semper (lol)


    Waar het over gaat? Nou lees het hier!
    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven.


    He says:"I love you"
    She says:"Easy saying, YOU live forever"
    He insists:"But I will love you"
    She say: "For how long?"
    He says with a beautiful smile:"I promise I will love you till the world ends"

    Veel leesplezier! :D
    Till the world ends - Twilight

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 18:52 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Het lijkt me een harstikke leuk idee, maar ik ben gestopt met lezen toen ik de smileys zag. Dat is voor mij persoonlijk al een no-go dus tja. Maar dat is mijn mening (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Bedankt voor je reactie! Ik ben echt superblij met je feedback! Ik zag dat je was begonnen met lezen in de lijst, maar dat je was gestopt en ik wist niet waarom... Ik heb wel een smiley tick, zoals je misschien al merkte XD Maar ik wist niet dat het het lezen zou kunnen belemmeren. *oeeh hier wilde ik een :O Smiley plaatsen, maar dat maakt alles niet echt geloofwaardiger... Ok, ik zal zit bericht zonder smileys afmaken (A) .. aai... ok dat was de laatste! Beloofd!*

    Goed, ik heb mijn verhaal even op de smileys nagekeken en in de tekst zijn die eruit. Dus de tekst is nu smileyvrij! Nouja, zo veel mogelijk, ik kan er soms natuurlijk wel wat over het hoofd zien.. Maar de meeste zijn eruit en ik moet zeggen het was nog best veel werk. Ik dacht dat het wel meeviel, maar je had gelijk, het waren er nog best veel!
    Superbedankt voor je tip! Ik zal er in het vervolg ook meer op gaan letten. Misschien dat je mijn verhaal nog een kans wil geven? Misschien ook niet? Dat is jouw keuze!
    Voor de rest,
    Veel leesplezier!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    Bedankt voor je reactie! Ik ben echt superblij met je feedback! Ik zag dat je was begonnen met lezen in de lijst, maar dat je was gestopt en ik wist niet waarom... Ik heb wel een smiley tick, zoals je misschien al merkte XD Maar ik wist niet dat het het lezen zou kunnen belemmeren. *oeeh hier wilde ik een :O Smiley plaatsen, maar dat maakt alles niet echt geloofwaardiger... Ok, ik zal zit bericht zonder smileys afmaken (A) .. aai... ok dat was de laatste! Beloofd!*

    Goed, ik heb mijn verhaal even op de smileys nagekeken en in de tekst zijn die eruit. Dus de tekst is nu smileyvrij! Nouja, zo veel mogelijk, ik kan er soms natuurlijk wel wat over het hoofd zien.. Maar de meeste zijn eruit en ik moet zeggen het was nog best veel werk. Ik dacht dat het wel meeviel, maar je had gelijk, het waren er nog best veel!
    Superbedankt voor je tip! Ik zal er in het vervolg ook meer op gaan letten. Misschien dat je mijn verhaal nog een kans wil geven? Misschien ook niet? Dat is jouw keuze!
    Voor de rest,
    Veel leesplezier!


    Goed dat je iets hebt gedaan, (: Ik zal nog eens kijken, x


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Dankje! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik lees het verhaal nu al een tijdje en ik vind 'm leuk ^-^ Ik denk dat als je een Twilight/Wolfpack-fan bent je 'm ook wel leuk zal vinden =D Dus dan moet je zeker lezen! x]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    xD Dankje voor je support! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Het is een hele leuke story en zeker de moeite waard om te lezen, vooral omdat Matt ongelofelijk sexy is <3


    “Love is a contradiction.”

    Dankje! En Matt is zeker hot :3 en nog lief ook! maar dat zul je wel lezen XD


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman