• Serieus. Toen ik me hier aanmeldde waren er nog wel leuke verhalen enzo. Nu is het gewoon één en al fanfiction. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik niks tegen, maar de meeste verhalen zijn gewoon onleesbaar door de spelfouten, onrealistisch geschreven, en gaan allemaal over hetzelfde. Zelfs de titels zijn vaak niet eens in goed Engels geschreven. De top 5 staat er helemaal vol mee, en ik erger me er kapot aan. Ben ik de enige? :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    Oh please, gaat iedereen nu zeuren over hoe Q is? Ga dan weg fzo (krul)


    <3

    I agree.
    Vooral met dit:

    Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik niks tegen, maar de meeste verhalen zijn gewoon onleesbaar door de spelfouten, onrealistisch geschreven, en gaan allemaal over hetzelfde. Zelfs de titels zijn vaak niet eens in goed Engels geschreven. De top 5 staat er helemaal vol mee, en ik erger me er kapot aan.


    There's power in the words you whisper.

    Ik vind dat er nog altijd genoeg goede verhalen zijn (:


    effort never betrays you

    Ah je kan altijd op zoek gaan naar gewone fictie als je geen zin hebt om fanfic te lezen.
    In feite hoef je niet te klagen, want ik denk persoonlijk dat het hier oorspronkelijk een quizzensite was.
    Mij hoor je niet klagen over alle stories hier.

    Naar die verhalen hoef jij toch helemaal niet te kijken?
    Er zijn zat verhalen die wel goed geschreven zijn, en iedereen moet kunnen schrijven wat zij wil.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cellophane schreef:
    Ah je kan altijd op zoek gaan naar gewone fictie als je geen zin hebt om fanfic te lezen.
    In feite hoef je niet te klagen, want ik denk persoonlijk dat het hier oorspronkelijk een quizzensite was.
    Mij hoor je niet klagen over alle stories hier.
    Mooi gezegd. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Nope, al schrijf ik nu ook even fanfic omdat ik daar zin in heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als je goed zoekt, dan vind je het wel :'D
    Voor de rest gewoon negeren en gelukkig zijn met de abo's die je hebt en veel reacties geven op de verhalen die je zelf leest (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik vind heel veel fanfics op elkaar lijken, verder lees ik er alleen een paar omdat ze gewoon heel mooi zijn geschreven.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 21:38 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben geen geweldige schrijver ik doe het voor de lol het maakt mij niet veel uit dat ik weinig lezers heb, ik doe het ook voor mezelf als ik ze niet post heb ik ook geen motivatie om door te gaan....

    Ik ben het niet eens met je.

    Maar dat is mijn mening. En er staan genoeg verhalen met onbekende personen :)


    What is youre favo scary movie?

    Ik lees minder graag fanfics.
    Het verhaal meet me at midnight is heel creatief en mooi geschreven van Defensive

    Assassin schreef:
    Klinkt net alsof je 3 jaar geleden beschrijft. Dat is altijd al zo geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm, ik heb nog nooit een fanfic gemaakt.
    En mijn verhaal is bijna zonder spelfouten, lange hoofdstukken en goed geschreven (Dat is wat anderen zeggen).
    Je moet gewoon zoeken naar de goede schrijvers


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik lees al like, 2 jaar niet meer? Ik las altijd ToHo verhalen, van best goede schrijfsters, maar ik vind de verhalen nu zo oninteressant geworden. Vooral de fanfics omdat het niet gaat over de mensen die ik leuk vind. En spelfouten zijn er altijd al wel geweest, moet je dat soort verhalen niet lezen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je moet je niet zo aanstellen.

    Drie jaar geleden waren er toch ook alleen maar Tokio hotel verhalen?