• Serieus. Toen ik me hier aanmeldde waren er nog wel leuke verhalen enzo. Nu is het gewoon één en al fanfiction. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik niks tegen, maar de meeste verhalen zijn gewoon onleesbaar door de spelfouten, onrealistisch geschreven, en gaan allemaal over hetzelfde. Zelfs de titels zijn vaak niet eens in goed Engels geschreven. De top 5 staat er helemaal vol mee, en ik erger me er kapot aan. Ben ik de enige? :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Peeta schreef:
    Ik lees geen verhalen meer eerlijk gezegd ":$


    Ik ook niet meer op dit account. Ik heb alle abonomenten die ik nog had (stuk of 8) na een andere account gezet, en als al die verhalen over zijn, lees ik ook niks meer.


    Alleen maar tranen van geluk

    nerveus schreef:
    Haha, ik vind de verhalen ook niet leuk hoor :P Daarom lees ik weinig tot geen stories.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik lees heel weinig, het is allemaal het zelfde.


    Some angels have no wings.

    Ik lees zelf geen verhalen meer. Maargoed, ik schrijf ook bijna niet meer omdat ik weet dat ik er op Q nooit meer tussen kom met mijn non-fanfictie verhalen omdat die nou eenmaal niet zo aantrekkelijk zijn :3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 10:26 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik lees zelf geen verhalen meer. Maargoed, ik schrijf ook bijna niet meer omdat ik weet dat ik er op Q nooit meer tussen kom met mijn non-fanfictie verhalen omdat die nou eenmaal niet zo aantrekkelijk zijn :3


    Dat is niet waar!. die verhalen zijn ook heel leuk.

    Tja, ik schrijf geen FF's, maar ik ben ook niet lang meer op Q. Wordt steeds minder actief en alsm ijn website dadelijk af is, zal dat alleen maar nog minder worden. Q is changing. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OH in 2008 was het ook vooral fanfiction hoor, 'k herinner me heel die THgekte nog.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik maak wel af en toe een spelfout ja, daar kan ik niet op blijven letten, maar gelukkig zijn mijn story's geen fanfictions en probeer ik altijd iets origineels te verzinnen.
    Goed zoeken dus.

    Er zijn enkele goede schrijvers, sommigen in de top 5 zoals Cthulhu -Blinded in chains- Zij is gewoon een van de beste schrijvers, en ik ben vast niet de enige die dat vind. En sommigen hebben weinig lezers, zo is het nou eenmaal. En er zijn genoeg stories met Onbekende personen etc en die zijn ook heel goed hoor. Je moet gewoon zoeken, en gij zult vinden.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    De meeste verhalen zijn onleesbaar door de spelfouten?
    Nou sorry hoor, dan vraag ik me af welke verhalen jij leest. Ik lees/las best veel verhalen en geen van die verhalen zit vol spelfouten.
    En daar bij komt, als je niet van fanfiction houdt, dan moet je misschien verder kijken dan je neus lang is. Er zitten zat verhalen tussen wat geen fanfictie is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.