• Ik fietste vandaag naar huis, hoor ik opeens een paar jongens van school die ik niet persoonlijk ken 'kuthoer' naar me roepen.
    Ik kijk natuurlijk niet om, want dat is juist wat ze willen.
    En ik moet me er natuurlijk niks van aantrekken, want die jongens roepen gewoon naar me voor aandacht, en om stoer te doen. Toch doet het me een beetje pijn dat onbekende me een kuthoer noemen, want ik kén ze niet, en een van hun heeft me al eerder zo genoemd.


    There's power in the words you whisper.

    Dat herken ik. Er stonden 2 jongens met brommers bij de rotonde bij mijn huis die ik niet kende, en ze riepen iets van "ja je bent dan wel niet zo knap maar je mag wel achterop hoor"." Slaat nergens op, maar op de ene of andere manier vind je dat dan toch erg.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh, daar moet je je niets van aantrekken. Ze menen er toch niets van, want als je ze gescheiden van elkaar tegen zou komen, zouden ze dat niet zeggen. Ze zeggen zulke dingen namelijk alleen om stoer te zijn, etc. Ik word ook vaak genoeg hoer of zo genoemd door dat soort mensen. Zo lame. (:

    Dat doen woorden, ze raken je heel even, maar ergens weet je toch wel dat ze maar gezegd zijn en dat is ook het enige. Jij bent geen kuthoer en dat is dat. Die woorden zullen even pijn doen, maar dat zal net zo snel weer overgaan wanneer jij erin gelooft dat ze niet de waarheid spreken.


    wth.

    Pinkpop schreef:
    Oh, daar moet je je niets van aantrekken. Ze menen er toch niets van, want als je ze gescheiden van elkaar tegen zou komen, zouden ze dat niet zeggen. Ze zeggen zulke dingen namelijk alleen om stoer te zijn, etc. Ik word ook vaak genoeg hoer of zo genoemd door dat soort mensen. Zo lame. (:


    Ik denk er precies hetzelfde over. Ze kunnen me niks maken, ze zijn laf, onzeker, hebben het moeilijk thuis, maar tóch raakt het me. Heel irritant.


    There's power in the words you whisper.

    Niks van aantrekken echt waar, geloof me, als ik me alles moest aantrekken wat mensen over me zeiden -letterlijk als ze maar 1 meter achter me staan- en alles wat ik al ooit genoemd werd dan zou ik nu zo depressief als wat zijn... Je er gewoon niks van aantrekken :)


    Love? No. I prefer cats.

    Quixotic schreef:
    Dat doen woorden, ze raken je heel even, maar ergens weet je toch wel dat ze maar gezegd zijn en dat is ook het enige. Jij bent geen kuthoer en dat is dat. Die woorden zullen even pijn doen, maar dat zal net zo snel weer overgaan wanneer jij erin gelooft dat ze niet de waarheid spreken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.