• Ja, ik ben mijn foto's dus allemaal even aan het verwijderen aangezien ze dus blijkbaar gekopieerd zijn enzo, en ik ga er even fijn een merk doorzetten.
    Wel te verstaan: dat zijn ds mijn éigen foto's
    Ik vind dat gezeur over 'geen foto's jatten' tewijl die foto's gewoon van emo kids zijn ofzo echt totale onzin.
    Sorry maar je kunt dat pas zeggen als ze ook daadwerkelijk van jou zijn.
    -moest kwijt & gaat verder met verwijderen & watermerken-

    huh? worden je foto's nou gejat :O?
    wtf -.-


    don't Worry...Be gay.

    Daar heb je wel een punt, op mijn foto's van netlog staat bijna overal een watermerk op alleen op foto's die te klein zijn niet en hier op quizlet niet, omdat het toch maar plaatjes zijn maar op netlog hebben zelfs mijn plaatjes een watermerk
    En WTF jou foto's stelln, dat is toch ook dom zene


    Live life limitless.

    Ik snap ook niet waarom iedereen van die foto's van emo en scene erop zetten,, Je kent die mensen nie teens persoonlijk!

    Gewoon foto's van jezelf is tog een stuk leuker!


    Winter is coming.

    Hoe doe ge zo iets da watermerke ? Bij mij werde die van het concert van tokio hotel gejat die ik had getrokke -_-'

    ik ga ook me eige merk er op zetten ;o x'D


    don't Worry...Be gay.

    Gewoon, ik zet er m'n foto naam doorheen. ^^
    Zodat je kan zien dat ze orgineel van mij zijn en niet van een achterlijke faker ofzo.
    En ja ik snap ook niet wie er zo hard geen leven heeft >.<

    Ja mijn foto's worden ook gejat op Q en op Netlog
    -.-'

    Dat is gewoon zo fucking kut!
    Ik vraag eerst aan diegene als ik een foto mag pikken :3
    en als het niet mag dan doe ik dat ook niet!
    Maar als het wel mag pik ik het vlug :33


    Take My Hand Take A Breath ...

    Haja zo,jha da heb ik nu ook gedaan ;D ma ge hebt echt zo speciale programmas voor da zo echt er in te make en al da ge veel zie op fotos enzu XD

    Dat zou ik ook gewoon doen.
    Gewoon triest foto's jatten -__-

    Ik doe dat alleen bij kinderfoto's van mij, want die kan iedereen kopieren en zeggen dat hun dat zijn

    Ahahaa, er stond eens een foto van mij in een uitkomst van een quiz XD Dat vond ik wel grappig. Enja, dat foto's jatten is gewoon zielig

    Helemaal mee eens!

    Ik hoef dat niet te doen want ik ben niet bepaald 'speciaal'.

    Maar omdat jij roze en blauw haar had gaan ze dat doen. Irritante kutkoters. =,='


    -

    Ahahaa, er stond eens een foto van mij in een uitkomst van een quiz XD Dat vond ik wel grappig. Enja, dat foto's jatten is gewoon zielig


    das wel grappig ja (A)

    ik heb 1 x foto vn myn vriendin gesteeld omdak haar in myn quiz wou douwen x3


    We can only learn to love by loving.

    Ahahaa, er stond eens een foto van mij in een uitkomst van een quiz XD Dat vond ik wel grappig. Enja, dat foto's jatten is gewoon zielig


    Omg. o_o


    -

    Helemaal mee eens!

    Ik hoef dat niet te doen want ik ben niet bepaald 'speciaal'.

    Maar omdat jij roze en blauw haar had gaan ze dat doen. Irritante kutkoters. =,='

    Ja inderdaad, en nu zit het al helemaal 'scene' alike, dus ik dacht no way dat die ook verdwijnen |: