• Daydream Away - All Time Low

    Wat is uw favo liedje atm? :--)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 18:48 ]

    Ellie Goulding met The Writer :9~


    You move me ......... Kurt

    All Time Low - Do You Want Me (Dead)
    Ik vind het hele album geweldig eigenlijk. En ja, ik heb hem gedownload, en het maakt me niet uit of ik nu een slechte fan ben of whatever. :'D



    _O_ simple plan is BACK <3


    Destroy what destroys you.

    hero of war - rise against


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pinkpop schreef:
    All Time Low - Do You Want Me (Dead)
    Ik vind het hele album geweldig eigenlijk. En ja, ik heb hem gedownload, en het maakt me niet uit of ik nu een slechte fan ben of whatever. :'D

    Oh aub met hun slechte fan zever, dat ze even hun -vuil woord- houden.

    Kelc schreef:
    (...)
    Oh aub met hun slechte fan zever, dat ze even hun -vuil woord- houden.


    Haha, precies. En ze doen het alleen maar om goed te lijken, zo slecht. Zo'n meisje zat een heel drama te maken over dat het slecht is om het album te downloaden en dat je dan een slechte fan bent, krijg ik net een berichtje van haar; hoe ze dat album kan downloaden. Hoe hypocriet, haha! De atl fans zijn zo vreselijk eigenlijk! (:

    Pinkpop schreef:
    (...)

    Haha, precies. En ze doen het alleen maar om goed te lijken, zo slecht. Zo'n meisje zat een heel drama te maken over dat het slecht is om het album te downloaden en dat je dan een slechte fan bent, krijg ik net een berichtje van haar; hoe ze dat album kan downloaden. Hoe hypocriet, haha! De atl fans zijn zo vreselijk eigenlijk! (:

    Echt, hé ;o vreselijke fanbase ;d

    Kelc schreef:
    (...)
    Echt, hé ;o vreselijke fanbase ;d


    Haha, inderdaad! Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ATL fans de vreselijkste die er zijn. Oké, er zijn ook genoeg aardige fans, maar de meerderheid is echt gewoon vervelend. En dat zegt wat, aangezien ik de TH fans al erg vond, haha. :'D

    Pinkpop schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad! Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ATL fans de vreselijkste die er zijn. Oké, er zijn ook genoeg aardige fans, maar de meerderheid is echt gewoon vervelend. En dat zegt wat, aangezien ik de TH fans al erg vond, haha. :'D

    Ik kan het alleen maar beamen. Er is echt zoveel competitie onderling. :x Ze willen allemaal de best zijn, ze zijn met niks tevreden, zagen overal over, etc. Echt belachelijk soms.

    tik in op you tube: party rock Anthem LMFAO


    scotje


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    You suck at love - Simple Plan <3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik denk Again van Bruno mars, I don't know why. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neon Trees - Animal, al meer dan een jaar oud, maar op dit moment kan ik gewoon niet stoppen met er naar te luisteren (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."