• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zich van niks aantrekken en gewoon doen waar ze zin in hebben zijn egoïstisch

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

Quixotic schreef:
    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.

We accept the love we think we deserve.

Oneens. Je van niks aantrekken is niet altijd negatief. En sinds wanneer is doen waar je zelf zin in hebt niet goed? Ligt er toch echt aan of je daarmee anderen kwetst, dat hoeft helemaal niet te gebeuren.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Iedereen heeft wel egoistische trekjes en dit maakt je niet gelijk egoistisch. Maar als het jou nooit boeit wat andere mensen vinden en je alleen maar aan jezelf denkt dan ben je inderdaad egoistisch.

[ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 17:11 ]

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Crosses schreef:
    Oneens. Je van niks aantrekken is niet altijd negatief. En sinds wanneer is doen waar je zelf zin in hebt niet goed? Ligt er toch echt aan of je daarmee anderen kwetst, dat hoeft helemaal niet te gebeuren.

"I shut my eyes in order to see.'

Quixotic schreef:
    Eens, en asociaal. Ik bedoel, natuurlijk moet je doen wat je leuk vind en niet te veel aantrekken van wat anderen vinden, maar er is een grens.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Assassin schreef:
    Eens, vooral als ze zich niets van anderen aantrekken en perse willen hebben wat ze op het oog hebben...

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Niemand trekt zich van niets aan.
    En iedereen is egoïstisch.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Quixotic schreef:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

half half
    té is natuurlijk niet goed als die opgedirkte huppelkutten
    maar als alto is het juist wel goed ;)

Everyone Hase A Darkside

Quixotic schreef:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ligt er aan:9~:Y)

Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

Nee, die mensen kunnen later zeggen dat ze hebben gelééfd.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Darknissgirl schreef:
    half half
    té is natuurlijk niet goed als die opgedirkte huppelkutten
    maar als alto is het juist wel goed ;)

Dat slaat absoluut nergens op, meid.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Quixotic schreef:

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Op een zekere hoogte ja...

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.