• Ik moet 4 argumentatiefouten hebben mét een voorbeeld. En ik snap er niets van.:'D Weten jullie er zo toevallig?(:


    everything, in time

    argumentatiefouten?
    en dat zijn? :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh god. Dat moest ik twee periodes geleden ook doen.. fuckeduck, ik weet niets meer ):


    To infinity and beyond •

    Marleen, wees eens niet zo lui een zoek het gewoon op Google :'DDD

    Hier heb je vast wel wat aan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crosses schreef:
    Marleen, wees eens niet zo lui een zoek het gewoon op Google :'DDD

    Hier heb je vast wel wat aan (:


    Ssssst! Ik kan er niets aan doen, ja? -klikt op de link-
    Hahaha er staat 'nerd' in die titel!

    En van die site snap ik ook niets.x]


    everything, in time

    Je bedoeld Drogredenen :P wacht heb hier mijn NL boek zal het even overtypen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Marquise schreef:
    argumentatiefouten?
    en dat zijn? :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Generalisering: conclusie trekken uit één voorbeeld
    vb. Meneer Bos had bij mij een goed antwoord fout gerekend. Zie je wel, je moet leraren altijd in de gaten houden.
    Ontduiking van de bewijslast:Proberen de zaak te overbluffen
    vb. Iedereen met een beetje gezond verstand zal zeggen dat mijn argumenten juist zijn.
    Meelopersmotief:Met een algemeen verschijnsel zijn zin door zetten.
    vb. Iedereen zal het met mij eens zijn dat er in Nederland veel te weinig boeken worden gelezen.
    Cirkelredenering:Argument dat wordt gebruikt is al een onderdeel van de stelling
    vb. Dat is nou typisch een uitspraak van een man.
    Hoe weet jij dat?
    Omdat jij een man bent


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ehh, je hebt een cirkelredenering dacht ik. Dat is wanneer je steeds hetzelfde zegt. Zoals: "Ik ben de baas omdat ik het hier voor het zeggen heb." Je zegt dus meerdere malen hetzelfde.
    Ook heb je nog een autoriteitsargument. Dus op basis van wat een ander zegt. Zoals: "De president zegt het, dus het zal wel zo zijn."
    En eh, je hebt ook nog een onjuiste generalisatie, dacht ik. Dat is wanneer je uit enkele gevallen, meteen een algemeen iets afleidt. Zoals: "Het is de afgelopen vijf jaar erg warm geweest, dus het klimaat verandert."

    En eh, meer weet ik er zo snel niet! Ik hoop dat je hieraan wat hebt! (:

    Immortal schreef:
    Generalisering: conclusie trekken uit één voorbeeld
    vb. Meneer Bos had bij mij een goed antwoord fout gerekend. Zie je wel, je moet leraren altijd in de gaten houden.
    Ontduiking van de bewijslast:Proberen de zaak te overbluffen
    vb. Iedereen met een beetje gezond verstand zal zeggen dat mijn argumenten juist zijn.
    Meelopersmotief:Met een algemeen verschijnsel zijn zin door zetten.
    vb. Iedereen zal het met mij eens zijn dat er in Nederland veel te weinig boeken worden gelezen.
    Cirkelredenering:Argument dat wordt gebruikt is al een onderdeel van de stelling
    vb. Dat is nou typisch een uitspraak van een man.
    Hoe weet jij dat?
    Omdat jij een man bent


    Ahw, heel erg bedankt!:3 Jij bent mijn nieuwe favoriete bèta.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ahw, heel erg bedankt!:3 Jij bent mijn nieuwe favoriete bèta.:'D

    Wees mijn boek maar dankbaar :P
    Die had al die voorbeelden.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Marquise schreef:
    argumentatiefouten?
    en dat zijn? :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.