Mechanical schreef:
(...)
Hahaha jaaa!
Je had ook zo'n familie ergens, die waren zwart van huidskleur en daar lag ook een kerkhof toen kwamen al die geesten enzo snachts het huis binnen. En toen liet ik die gene die daar woonde helemaal depressief worden en zich dik laten eten enzo, en toen is ze gestorven aan een te slechte levensbehoefte, geweldig toch x)
Hahaha, dat is zo erg! :'D
Ik had ooit een meisje (voor ik de Cheats kende) en die maakte nooit haar huiswerk en die had op den duur echt bergen van die schriftjes liggen. Ze woonde ook alleen omdat die haar ouders opeens doodgingen, echt like wtf? x'd
En ik liet die nooit haar huiswerk maken, ik verwijderde altijd die opdrachten (': maar die kwamen dan opnieuw en opnieuw. En op den duur had ik ook geen geld meer en kon ik geen eten kopen voor dat kind, en omdat die haar huiswerk niet maakte kwam er altijd zo'n vrouw langs en dan liet ik er een muurtje rondbouwen en dan ging dat mens dood, hahaha x'd.
En dat meisje was echt zo depressief altijd, die huilde echt constant en ze was de hele tijd ongelukkig. (':
Echt niks te doen.
Where there is a sea there are pirates...