Hey Poepers <3
Ik maak nu een nieuwe serie en het gaat hier over :
Bitch Attack zit samen in een Big Brother huis samen met Tokio Hotel en nog een huppel bandje (The Barbies). Bitch Attack kan de beiden banden niet uitstaan. Maar Tokio Hotel in tegendeel wel! Ze proberen Bitch Attack hun hart te veroveren, maar The Barbies (het huppel bandje) valt juist voor TohO. Dus proberen The Barbies Tokio Hotel voor hun te winnen. En soms vergeten ze dat ze op tv komen x'].
Goed dit zijn de rollen :
-Bitch Attack :
-Hoofdrol (zangeres) (Tom ): [BEZET : Rawrrx3 ]
-Bf Hoofdrol (gitaar) (Bill ): [BEZET : xNIJNTJE ]
-Vriendin van Hoodrol (bas) (Gustav(H)): pink][b]B[/b]EZET : [b]L[/b]OLLIPOPx[/pink
-Vriendin van Hoofdrol (drum) (Georg ): [BEZET : PersianRose
]
-Huppel band : The Barbies :
-Meisje die zingt (Is échte huppel): pink][b]B[/b]EZET : [b]x[/b]MichKaulitz[/pink
-Meisje die gitaar speelt (Is échte huppel):
-Meisje die bas speelt (Haat het meisje die zingt en het meisje die gitaar speelt en probeerd vriendinnen te worden met Bitch Attack): pink][b]B[/b]EZET : [b]i[/b]Pod[/pink
-Meisje die drumt (Haat het meisje die zingt en het meisje die gitaar speelt en probeerd vriendinnen te worden met Bitch Attack): pink]BEZET : [b]4][/b]YoMissBitch[/pink
- Presentratrice : pink][b]B[/b]EZET : [b]K[/b]imCupCake[/pink
- Groepje (3 meisjes, die jaloers zijn op Bitch Attack, en proberen hun leven zuur te maken) :
1 : ZEG NIET EERST : INFO KOMT! WANT DAN HEB JE ZEKER GEEN ROL!
2 : IK DOE NIET MEE AAN VRIENDJES POLITIEK!
3 : IK WIL EEN HEEL GOED EN MOOI TEKSTJE EN NIET DIT : HALLO IK BEN ... IK BEN ... JAAR EN MIJN HOBBY'S ZIJN ...
Dit is wat ik moet weten :
Naam :
Leeftijd :
Hobby's :
Cruch, Carriére (iets anders speciaal) :
Tatoe :
Piercing :
Plaatje (Url):
Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) :
Zo mensjes dat was het !
[u]Be Fast x33[/u]
Take My Hand Take A Breath ...