• Nou .. :'D vraag lijkt me duidelijk. Dit weekend was er The Osbournes weekend break op mtv, en toen waren me ouders er van overtuigd dat ik op Kelly Osbourne lijk ^^ Daarvoor vonden ze Amy Macdonald maar nu vinden ze defenitief Kelly Osbourne. =]] weet niet of dit positief is..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    amy whinehouse O_o

    I'm a Cokehead dude


    We can only learn to love by loving.

    Mijn vriendin vind Mary-Kate Olsen, maar ik vind dat ik op Kathy lijk :Y)

    Hier is al een topic over^^


    Lalalalalalalala.

    Avril Lavigne! xD
    Neeij serieus op school zeiden ze een keer avril tegen mij! o.O
    Maar mijn haar zit ongeveer zo en mijn kledingstijl komt ook wel in de buurt..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    M'n vriendin zegt dat ik de lach van Bill heb,
    Maar m'n vriendin is een beetje vaag ze zegt ook dat ik wiskundige ogen heb, vraag me niet waarom. Ik snap het zelf ook niet :Y)


    Fight for you're love, cause it worth it

    HIER IS AL EEN TOPIC OVER,btw hij zal waarschijnlijk toch wel gesloten worden.En uuh dit is eigenlijk flauwekul,want er zijn allemaal mensen die dénken op iemand van TH te lijken,maar die doen het dus absoluut niet.En de lach van Bill hebben&de ogen van Tom das ook wel een beetje dom om te zeggen,want ze zijn tweeling¬¬'


    Lalalalalalalala.

    ik lijk op Bill en Tom:Y)

    Ik op mezelf natuurlijk, de bekendste die ik ken :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    HIER IS AL EEN TOPIC OVER,btw hij zal waarschijnlijk toch wel gesloten worden.En uuh dit is eigenlijk flauwekul,want er zijn allemaal mensen die dénken op iemand van TH te lijken,maar die doen het dus absoluut niet.En de lach van Bill hebben&de ogen van Tom das ook wel een beetje dom om te zeggen,want ze zijn tweeling¬¬'


    Ok, kan ik er wat aan doen dat mijn vriendin dat beweert?


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ok, kan ik er wat aan doen dat mijn vriendin dat beweert?


    Ik heb het over het ALGEMEEN!


    Lalalalalalalala.

    Ik op mezelf natuurlijk, de bekendste die ik ken :Y)

    Dat is een goeie :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ik heb het over het ALGEMEEN!


    Oo ok :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ik heb het over het ALGEMEEN!


    Oo ok :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ok, kan ik er wat aan doen dat mijn vriendin dat beweert?


    En trouwens mijn moeder zegt dat ik de tanden van Georg heb&mijn vader zegt dat ik de ogen van Bill heb en de kont van Tom.Mijn BF zegt dat ik net zoals Gustav lachmijn vriendin zegt dat ik de haren van Georg heb,mijn oma zegt dat ik de kledingstijl van Bill heb.En ga zo maar door,het is gewoon gelul^^


    Lalalalalalalala.

    whaha, dat is waar.
    Maar ik zei toch al mijn vriendin is een beetje vaag ze beweert ook dat als ik opzij kijk mij ogen vierkant zijn -_-'


    Fight for you're love, cause it worth it