Ja ja! The hunger Quizlet games!
Trouwens, voor sommige mensen werkt de titel niet...Zo moest hij er uit zien:

The hunger Quizlet Games || Schrijfwedstrijd

Hoofdstukken

Titel Nieuwste eerst Woorden Gelezen Aangepast
De Inschrijving 1446 1393 1 decennium geleden
Ook wat over mij 137 610 1 decennium geleden
Lieve mensen, het is tijd voor opdracht 1!! 181 794 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 1 601 707 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 2 574 574 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 3 1007 902 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 4 934 619 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 5 1595 599 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 6 3035 569 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 7 936 644 1 decennium geleden
Opdracht 2! 504 988 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 8 1086 582 1 decennium geleden
Opdracht 2 Extra! 17 784 1 decennium geleden
Opdracht 2! Extra! Alweer! 87 769 1 decennium geleden
Extra Jury-lid! :D 55 515 1 decennium geleden
Sorrrrry!!!!!!!! 59 459 1 decennium geleden
Opdracht 1 inzending 9 1025 532 1 decennium geleden
Opdracht 2 inzending 1 8703 801 1 decennium geleden
Opdracht 2 inzending 2 8866 597 1 decennium geleden
Alvast de arena! :D 142 939 1 decennium geleden
SORRRY! (Alweer) 46 641 1 decennium geleden
Sorry SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY :( En opdracht 3 (Toch?) 210 574 1 decennium geleden
Doden en spullen 378 878 1 decennium geleden
Whoops! Deadline vergeten! Oja, en nog iets! 62 433 1 decennium geleden
Opdracht 4, doden en spullen, mededeling en stuff! 318 869 1 decennium geleden
Opdracht 5! 277 465 1 decennium geleden
Opdracht 6 126 372 1 decennium geleden
Opdracht 7! 139 398 1 decennium geleden
Uitleg 212 396 1 decennium geleden
Laatste opdracht 82 397 1 decennium geleden
FINALE CIJFERS 66 414 1 decennium geleden

Reageer (10)

  • Leodh

    Lukt het met de opdracht?

    1 decennium geleden
  • Leodh

    Maaaartje --> Ashallayn

    1 decennium geleden
  • Leodh

    Heei
    Ik wil niet zeuren ofzo, maar wanneer komt de nieuwe opdracht?
    En komen de andere verhalen van de rest ook nog hier te staan? Die van Winter en Ronja enzo? Ik zou die graag willen lezen.

    1 decennium geleden
  • Esra22Erbay

    Vraag even in pb aan roxanne

    1 decennium geleden
  • DemonishOcelot

    wêêêêh, iedereen schrijft zooo perfect! Ik schrijf als een 10 jarige. Niet dat 10 jarigen slecht kunnen schrijven maar niet echt geweldig goed zal ik maar zeggen...
    Ik houd niet van uitgebreide, proffesionele verhalen schrijven. Wel van ze lezen.
    Nouja, ik zal er wel als eerste uit liggen.
    (Mijn vriending lesleyevelyn wil ook wel meedoen, mag dat?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen