BEGIN IS ALTIJD SAAI BIJ ME, SORRY XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ik kijk uit het raam en zie dat er langzaam sneeuwvlokken uit de lucht komen. Het begint te sneeuwen! Snel ga ik op MSN en klik mijn bff aan.

Sas zegt: Layyy! Het sneeuwt!
Lay zegt: Jaaaa, heb ik gezien ik woon maar een staart verderop dommie.
Sas zegt: Sneeuw is leuk, zie ik je bij die ene speeltuin.
Lay zegt: Deal, maar wees snel de weg is glad.
Sas zegt: Ik ga wel rennen, ik zie je daar.
Lay zegt: Totzo best friend (:

Snel doe ik de laptop dicht en doe mijn schoenen aan. Op dat ene speeltuin is ookk een hoge berg dus ik neem mijn snowboard mee. Mijn muts en sjaal en jas doe ik aan en handschoenen en dan ben ik klaar 'ben zo terug doei'' roep ik voor ik de voor deur open en naar buiten loop, er licht al een dik pak sneeuw.Snel ren ik de sneeuw door naar het speeltuin en zie lay aan komen rennen. ''LAY!'' Roep ik. ''SAS!'' roept ze en we rennen op elkaar af.
''Wat eerst ik heb winterspull mee.'' zegt lay
''Ik ook, eerst een sneeuwballen gevecht?'' zeg ik
''Is goed.'' zegt lay. Ik bouw een fort. ''Dit is mijn fort!'' roep ik als ik klaar ben. Lay heeft ookk al een fort. Snel maak ik een berg sneeuwballen en gooi ze op lay. Ik word ook geraakt en gooi er nog een. Snel ontwijk ik en zo vechten we een half uur door. Als we klaar zijn zegt lay ''Wat nu?''
Ik zeg ''Snowboarden en daarna schaatsen en daarna bouwen we een iglo en gaan we daar in zitten!''
Lay knikt en pakt haar snowboard. Ik pak mijne en beklim de berg. Ik ga erop staan en lay duwt me de berg af. Ik sleur haar mee en laat haar snel los. We glijden met z'n twee de berg af. Na een tijd zijn we klaar en doe ik mijn schaatsen aan. Snel begin ik te lopen op een klein meertje. Lay schaatst al lang. ''Ik hou van de winter.'' zegt lay. Ik zeg ''Mijn naam is niet voor niets Sascha Winter.''
Na een tijd zijn we klaar. Ik maak ijsblokken en stapel ze op elkaar. ''Brrr.'' ik heb het koud.
Na een tijd is de igloo ook al weer klaar. Snel klimmen we erin. Het is er warm. Ik ga zitten. ''Wat gaan we morgen doen?'' vraag ik aan lay als we zitten.
''Hopen op sneeuwvrij.'' zegt ze. Na een tijd gespeeld te hebben gaat de zon alweer bijna onder. ''Ik moet naar huis. Ik moet eten.'' zegt lay. ''Vanavond MSN na het eten.'' zeg ik, ze knikt en ik ga ook maar weg. Als ik thuis kom zit iedereen al klaar bij de tafel. Ik ga zitten en vraag ''Wat eten we.'' mijn broer josh antwoord ''Pannenkoek.'' Ik rol mijne op en gooi er stroop over. Ik neem een hap. Mijn broer josh vrraagt 'Ik hou van de sneeuw! Heb de hele dag gesnowboard! En jij, Sascha?'' Ik antwoord ''Gesnowboard, sneeuwballen gevecht, iglo gebouwd en geschaatst in één dag van de ochtend tot nu met mijn aller beste vriendin, Lay!'' Josh neemt een hap van z'n pannenkoek en zegt. ''Ik met suno.'' ZIJN beste vriend. ''Hopelijk sneeuwvrij.'' zeg ik en eet mijn pannenkoek helemaal op. ''Inderdaad.'' zegt josh. Mijn vader en moeder praten met elkaar over iets niet belangrijks. Als het op is pak ik m'n laptop en ga naar m'n kamer op m'n bed zitten met mijn laptop op schoot. Ik klik MSN aan en dan lay. Ik typ wat.

Sas zegt: LAY! Klaar met etee?
Lay zegt: Ik had macaroni!
Sas zegt: Ik pannenkoekjessssssss.
Lay zegt: Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hopen op sneeuwvrij eh?
Sas zegt: DUHH!
Lay zegt: Het moet wel er ligt zooooo veel sneeuw.
Sas zegt: Ik ga vroeg slapen.
Lay zegt: Waarom?
Sas zegt: Als het morgen vroeg sneeuwt heb ik meer de tijd om er in te spelen! Als we sneeuwvrij hebben van school dan.
Lay zegt: Okeeeeeee. BYE!

Ik zet m'n wekker voor de zekerheid en doe mijn laptop onder mijn bed. Ik loop naar de badkamer en neem een douche. De warme water stralen maken me weer warm na de hele dag sneeuw en kou. Daarna ga ik slapen.

UGH! Ik heb het zo heet! schreeuw ik midden op een onbewoond eiland. Hoe kon dit? Het is zo heet... Waar is de sneeuw?! Ik hou van de sneeuw.. sneeuw kom terug.. aah ik smelt...... Een irritant hard tring geluid komt van iets vandaan maar waar? Dan herriner ik me dat het mijn mobiel is die de wekker moet voorstellen.

Snel open ik mijn ogen en zet ik hem uit. Ik heb het nog steets heet. Snel neem ik een koude douche en kleed me aan ga naar beneden en eet cornflakes, dan maak ik me klaar voor de sneeuw en loop richting de school. Lay komt aan net als ik de deur wil openen. De deur wil niet open. Er staat op een brief geplakt bij de deur.
''SNEEUWVRIJ, DE HELE WEEK.''
Yes! Lay ziet het en we kijken blij. Wel de wekker voor niets gezet maarja. Snel pak ik wat sneeuw en gooi het op Lay. Lay maakt ook een sneeuwbal en gooit het richting mij. Snel ontwijk ik het en ren ik weg. Dan gooi ik weer terug.
Zo hebben we een sneeuwballen gevecht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen