Even later waren ze onderweg. Het was heel stil, maar toen verbrak Will de stilte.
"Dus waarom gaan we naar het boerderij van onze ouders?", vroeg Will.
"Er is iets mis in dat plaatsje, er gebeuren vreemden dingen. Er word vee vermist, dukaten verdwijnen en nog veel meer", zei Halt. "En wij moeten daar een oogje in het zeil houden. En als we daar toch zijn kan ik je gelijk het boerderij van je ouders laten zien."

Na een dag of twee waren ze aangekomen. Ze vroegen kamer in een herberg en gingen na een lekker maal naar hun kamer.
"Hoe gaan we dit probleem aanpakken",vroeg Will.
"Nou ik heb gehoord dat er mensen worden gezien `s nachts en dat ze diep het bos in gaan. En een keer is iemand hun achtervolgt en keerde niet zonder kleerscheuren terug. Hij zei dat ze in een tentenkamp diep in het bos kamperen, er zijn een stuk of tien daar. Ze noemen zichzelf de Bandieten, het zijn gewoon een paar rovers die we moeten uitleveren aan de plaatselijke schout. Dit word een hele makkelijke opdracht."
"Ik neem aan dat we morgenvroeg op jacht gaan", zei Will.
"Als jij het zegt."

Reageer (6)

  • GoCrazy

    Snel verder please!!! Goeie story!

    7 jaar geleden
  • GLaDOS

    Meer!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Heronwhale

    snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • willverdrag

    SNEL V ERDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • CarAriLina

    Meeweeeeerrrrrr!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen