Wil je dit alsjeblieft even lezen?
Dankjewel.
x

*edit.
Wow, niet verwacht dat dit in de top zou komen:o
Ik dacht gewoon omg ik wil dit op quizlet zetten xd.
Helaas, moet ik deze quiz binnen 48 uur omzetten in een verhaal, of een blog, omdat het geen 'echte' quiz is.
Dus als je dit nog eens wilt lezen, het staat binnen 2 dagen in een blog én verhaal.
wow dat klonk arrogant xd.

Dankjewel als je dit leest.
Vandaag, of eigenlijk vannacht heeft Zayn (Malik) zijn twitter verwijderd. Door alle haat die hij kreeg. Dat je iemand niet mag is oke, maar het gaat te ver om zo veel haat te sturen dat diegene zijn twitter verwijderd enzo. Ik denk dat het niet alleen kwam door de haat, maar ook door alle roddels. Het filmpje waar hij een meisje vraagt om over een half uur naar zijn kamer te komen, is blijkbaar een grap, terwijl dat toch een van de redenen was dat hij zijn twitter verwijderde. Kijk alsjeblieft na of iets waar is, voor je het op internet zet, dit is een van de gevolgen. En ik heb het nu niet alleen over Zayn, of One Direction. Want vele andere beroemde mensen krijgen zoveel haat. En waarom? Juist, geen reden. Je kunt wel zeggen, 'omdat ze niet kun(nen) zingen' of, 'omdat ze lelijk is/zijn', maar dat is jou mening, en dat mag wel, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar omdat je het geen goede muziek vind, of wat dan ook, betekent niet dat je iemand zomaar zoveel haar kunt sturen, dat gaat gewoon te ver. Ik vind JB ook eerlijk gezegt niets, maar ik stuur hem geen haat, omdat ik weet hoe veel pijn dat doet. Zeg alsjeblieft niet dat iemand zwak is als diegene zijn/haar twitter verwijderd, want wat zou jij doen als je zoveel haat kreeg? Ik vind persoonlijk, even weer over Zayn, een ding echt heel erg te ver gaan. Sommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik wou het even kwijt.
xxx

Reageer (46)

  • Heksjee

    ik ben het met je eens

    1 decennium geleden
  • Amzilla

    indedaad amor8
    toen harry iets niet goed gedaan had kreeg hij veel haatreacties, toen zocht hij letterlijk "Harry Styles Shit" op en viond toen zoveel haatpagina's en reacties aan hem geschreven dat hij moest huilen.
    iedereen heeft gevoelens, die horen niet gekwetst te worden, dit is dus hetzelfde als pesten. iedereen is toch zo tegen pesten? ik weet hoe het is om gepest te worden, van een haatreactie kan je al een rotgevoel krijgen, moet je nagaan als je als beroemdheid duizenden of misschien zelfs miljoenen haatreacties krijgt, zou jij dat niet je twitter verwijderen, je uitvlucht ergens anders zoeken? zou jij je dan niet verschrikkelijk voelen? ik namelijk wel.

    1 decennium geleden
  • Juillet

    Haat sturen terwijl je Zayn -of wie dan ook- eigenlijk niet kent is nutteloos op alle vlakken, dus ergens begrijp ik 'm wel.
    Ik moet eerlijk zijn, ik mag Justin Bieber ook niet, maar stuur ik dan haat en doodsbedreigingen naar hem? Nee. Sommigen moeten dringend leren hun commentaar voor zich te houden!
    En... what the hell Zayn beschuldigen van Nine Eleven? Op de feiten was hij toen acht jaar. Ik zie het al voor me: een achtjarige bestuurt een vliegtuig en gaat dan letterlijk de gebouwen in, realistisch gedacht hoor...
    En weet je... door een beroemdheid 'gay' te noemen uit haat kwets je niet alleen die persoon, maar ook alle gays wereldwijd.
    Elkaar respecteren? Nee joh, vergeet het, dat is tegenwoordig te veel gevraagd.
    You know my name, but not my story!

    1 decennium geleden
  • Amor8

    Het is geen gezeur hoowr!
    Kijk, ik ben geen Directioner, dat zeg ik eerlijk. Maar ik haat ze ook niet. En zelfs al zou ik dat doen.. waarom zou ik in mijn ****NAAM die mensen gaan kleineren? Dat doe je sws al niet, maar ik bedoel.. die mensen zijn beroemd, bekend, omdat ze iets goed kunnen. Ik snap echt niet waarom je iemand dan gaat kleineren om iets als een kledingstuk, geloof, karakter of opmerking.

    Een Directioner die ik ken zei dat Niall uren zit te huilen om de haatreacties die hij krijgt via internet. Dat Zayn zijn twitter verwijdert om haatreacties. Dat de rest van de jongens.. ehh, geen idee, maar die vinden het vast ook niet leuk. Krijgen vast ook haatreacties. En ik heb geen idee waarom dat gedaan wordt. Ik vind het gewoon niet kunnen, cyberpesten opzich al. Alleen omdat ze beroemd en in zijn komt dit meer in het nieuws, komt dit harder aan, dus hoop ik maar gewoon dat mensen nu inzien hoe erg het is; en dan niet alleen de mensen die gepest worden.

    1 decennium geleden
  • TheCompanion

    Haat sturen is letterlijk cyberpesten, daar kunnen mensen voor naar de politie. Er zijn veel mensen die dat vergeten. Die beroemdheden zijn toch ook maar gewoon mensen?? ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen