Aan iedereen.
Dankjewel.
x
*edit.
Wow, niet verwacht dat dit in de top zou komen:o
Ik dacht gewoon omg ik wil dit op quizlet zetten xd.
Helaas, moet ik deze quiz binnen 48 uur omzetten in een verhaal, of een blog, omdat het geen 'echte' quiz is.
Dus als je dit nog eens wilt lezen, het staat binnen 2 dagen in een blog én verhaal.
wow dat klonk arrogant xd.
Dankjewel als je dit leest.
Vandaag, of eigenlijk vannacht heeft Zayn (Malik) zijn twitter verwijderd. Door alle haat die hij kreeg. Dat je iemand niet mag is oke, maar het gaat te ver om zo veel haat te sturen dat diegene zijn twitter verwijderd enzo. Ik denk dat het niet alleen kwam door de haat, maar ook door alle roddels. Het filmpje waar hij een meisje vraagt om over een half uur naar zijn kamer te komen, is blijkbaar een grap, terwijl dat toch een van de redenen was dat hij zijn twitter verwijderde. Kijk alsjeblieft na of iets waar is, voor je het op internet zet, dit is een van de gevolgen. En ik heb het nu niet alleen over Zayn, of One Direction. Want vele andere beroemde mensen krijgen zoveel haat. En waarom? Juist, geen reden. Je kunt wel zeggen, 'omdat ze niet kun(nen) zingen' of, 'omdat ze lelijk is/zijn', maar dat is jou mening, en dat mag wel, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar omdat je het geen goede muziek vind, of wat dan ook, betekent niet dat je iemand zomaar zoveel haar kunt sturen, dat gaat gewoon te ver. Ik vind JB ook eerlijk gezegt niets, maar ik stuur hem geen haat, omdat ik weet hoe veel pijn dat doet. Zeg alsjeblieft niet dat iemand zwak is als diegene zijn/haar twitter verwijderd, want wat zou jij doen als je zoveel haat kreeg? Ik vind persoonlijk, even weer over Zayn, een ding echt heel erg te ver gaan. Sommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik wou het even kwijt.
xxx
Reageer (46)
Ik vind het echt heel zielig. Waarom zou je iemand -die je overigens niet eens echt kent- zoveel pijn doen/haten?
1 decennium geledenJe hebt helemaal gelijk! Ik vind jb ook niks maar hem haten... Waarom zou ik? ik heb wel wat beters te doen. Ik vind het zo zielig van Zayn.
1 decennium geledenIk zou trouwens wel eerder op je "quiz" klikken als "One Diretion" of "Zayn Malik" in de titel stond dan nu.
Totally true. Ik ben geen fan van 1D, maar niemand verdient haat. NIEMAND.
1 decennium geledenIK heb hetzelfde met Tokio Hotel, hoeveel die veroordeeld worden door mensen die er helemaal niets vanaf weten, verschrikkelijk..
You are mon amour! <-3
1 decennium geledenik ben het helemaal met je eens. mensen bedenken niet dat wat ze op twitter plaatsen de hele wereld over gaat en daarmee mensen pijn kunnen doen. kijk maar. er is nu zelfs al een moord gepleegd door iets wat op facebook is gebeurt. heel de wereld kan dit soort dingen zien. denk daar maar eens over na.
1 decennium geleden