Wil je dit alsjeblieft even lezen?
Dankjewel.
x

*edit.
Wow, niet verwacht dat dit in de top zou komen:o
Ik dacht gewoon omg ik wil dit op quizlet zetten xd.
Helaas, moet ik deze quiz binnen 48 uur omzetten in een verhaal, of een blog, omdat het geen 'echte' quiz is.
Dus als je dit nog eens wilt lezen, het staat binnen 2 dagen in een blog én verhaal.
wow dat klonk arrogant xd.

Dankjewel als je dit leest.
Vandaag, of eigenlijk vannacht heeft Zayn (Malik) zijn twitter verwijderd. Door alle haat die hij kreeg. Dat je iemand niet mag is oke, maar het gaat te ver om zo veel haat te sturen dat diegene zijn twitter verwijderd enzo. Ik denk dat het niet alleen kwam door de haat, maar ook door alle roddels. Het filmpje waar hij een meisje vraagt om over een half uur naar zijn kamer te komen, is blijkbaar een grap, terwijl dat toch een van de redenen was dat hij zijn twitter verwijderde. Kijk alsjeblieft na of iets waar is, voor je het op internet zet, dit is een van de gevolgen. En ik heb het nu niet alleen over Zayn, of One Direction. Want vele andere beroemde mensen krijgen zoveel haat. En waarom? Juist, geen reden. Je kunt wel zeggen, 'omdat ze niet kun(nen) zingen' of, 'omdat ze lelijk is/zijn', maar dat is jou mening, en dat mag wel, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar omdat je het geen goede muziek vind, of wat dan ook, betekent niet dat je iemand zomaar zoveel haar kunt sturen, dat gaat gewoon te ver. Ik vind JB ook eerlijk gezegt niets, maar ik stuur hem geen haat, omdat ik weet hoe veel pijn dat doet. Zeg alsjeblieft niet dat iemand zwak is als diegene zijn/haar twitter verwijderd, want wat zou jij doen als je zoveel haat kreeg? Ik vind persoonlijk, even weer over Zayn, een ding echt heel erg te ver gaan. Sommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik wou het even kwijt.
xxx

Reageer (46)

  • xPhaedra

    Ik heb geen zin om hier een heel lang verhaal neer te zetten. Daarom zeg ik even kort dat ik het met iedereen hieronder eens ben!
    En inderdaad, niemand verdiend zulke haat, niet alleen Zayn, maar ook other people!

    Respect hiervoor!

    1 decennium geleden
  • Drogo

    Is dit nu ook al een quiz? Ik dacht toch dat zulke soort quizzen nog steeds niet toegestaan waren :')

    1 decennium geleden
  • Cypher

    omfg, laat die knappe jongen gewoon met rust
    als je gaat haten ben je alleen maar jaloers, waarom?
    mischien heb jij zelf of diegene wel een talent die zayn niet heeft of een van de andere jongens. Haat is nergens voor nodig, ja oke ik mag een meisjes ook niet echt en zij haat mij. But who cares, ik ga haar echt niet lopen pesten echt nooit van mn leven. Hun hebben ook een leven en zayn ook. HATERS DIE DIT NU LEZEN: FKIDJISHSIFJ LAAAT DIE JONGEN MET RUST DANKZIJ JULLIE WORD HIJ ONZEKER, DAT IS NERGENS VOOR NODIG KIJKZELF EENS IN DE SPIEGEL EN ZEG TEGEN JEZELF WAT JE ZIET, IK WEET ZEKER DAT JE NIET BLIJ ZULT ZIJN MET DE UITKOMT ECHT IK GARANDEER HET JE. En als je dat niet snapt vertel me waar je woont, dan leg ik het je hoogdst persoonlijk uit......

    zo dat is eruit XD
    respppeeccctt
    xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • wildheart

    ik wist nog niet dat hij het had verwijderd, maar goed.
    TOTAAL MET JE EENS DUS GA SNEL EEN KUDO GEVEN ZODAT NOG MEER MENSEN DIT GAAN LEZEN.

    1 decennium geleden
  • WriteMyLife

    Wauw, ben het er écht helemaal mee eens. Ik vond het echt jammer dat Zayn z'n twitter verwijderde. Maar zijn zus had gezegd dat hij het account weer zou activeren als het wat rustiger was.
    Maar ik vind het echt erg als mensen je discrimineren. Ik bedoel, waar slaat dat op? Waarom zou je dat doen? Als een moslim in Nederland komt kunnen wij wel zeggen: bah, jij hoort hier niet.
    Maar zo is het andersom toch ook? Als iemand uit Nederland bijvoorbeeld in Azië gaat wonen kunnen die toch ook zeggen: Bah jij hoort hier niet.
    En dat zouden wij ook niet leuk vinden. Dus ja, ik ben het er helemaal mee eens. X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen