Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • sugerbabex

    Verhaal: love, sing & party - Zayn Malik

    Samenvatting:

    Vanessa is een meisje, dat 's nachst veel feest en zich nergens voor schaamt maar overdag toch wel een verlegen meisje is. Als ze een keer met haar 4 vriendinnen op stap gaat in Londen, gaat ze dan ook helemaal los. Ze danst met iedereen, en drinkt aardig wat drankjes tot iemand vraagt of ze mee naar huis gaat, wat ze uiteraard ook doet. Het is niet zomaar iemand, maar een jongen uit een boyband maar daar komt ze in de ochtend pas achter. Iets wat bedoelt is voor één nacht, word uiteindelijk een relatie. Maar ze vraagt zich af, of hij haar wel genoeg liefde/aandacht kan geven en komt in de handen van een andere jongen.


    Vraag: Wat zou je liever willen, een vriendin zijn van één van de jongens of beste vrienden met allemaal, en waarom?

    X'Loïs

    1 decennium geleden
  • NiallsWife

    Verhaal: Take me to that party


    Jane Heeft een vriendje Tyler, Tyler is goed bevriend met Harry Styles een van de 5 boys uit one direction. Omdat Harry jarig is geven de 5 boys een feest bij hun thuis. Tyler word uit genodigd en mag een paar mensen mee nemen. Hij kiest ervoor om zijn vriendin Jane en de beste vriendin van haar Inez mee te nemen naar het feest van de jongens. Hoe loopt dit af...

    1 decennium geleden
  • Soleo

    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours

    Het gaat over een meisje die erachter komt dat haar beste vriendin die zogezegd one direction haat, hun toch kent. Daardoor leert ze hen ook kennen en wordt ze verliefd op een jongen.

    vraag: Wat zou je doen als je nog 24 uur te leven hebt?
    In welk kleur zou je je haar eens willen kleuren?

    1 decennium geleden
  • TubbieTommo

    Mijn vraag is: Welke koppel vind jij leuker? Niall en Olive of Nathan en Olive?

    Mijn verhaal gaat over Megan, zij heeft 2 beste vrienden Zayn en Tiffany.
    Zayn kwam net terug van zijn avontuur bij de X-factor en Megan en Tiffany ontmoeten dan Zayn's 4 nieuwe beste vrienden Niall, Liam, Louis & Harry. Op het begin vindt Megan Zayn's vrienden maar niks, omdat ze denkt dat ze word vervangen. Ze gaat dan naar haar broer Tyler voor goede raad en met Tyler's wijze woorden wist ze zelf dat ze zich een beetje aanstelde want goeie vrienden vervang je niet. Zayn kent Megan heel goed en hij weet eigenlijk bijna alles van Megan alleen 1 ding wist hij zelf niet en dat is precies het zelfde wat Zayn voor Megan voelt.

    I'll never let you go // One Direction
    (Alleen mijn verhaal is gister pas begonnen dus hij is nog niet zo ver)

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Verhaal: Converse love || One Direction


    Inleiding
    Je ouders zijn rijk, je krijgt alles wat je wilt, dat is het leven van Stefanie St. Claire. Ze woont in een grote villa samen met haar ouders in hartje Londen. Stefanie is gek op Converse en shop graag met haar beste vriendin Jessica. Dan op een dag komt ze een jongen tegen uit haar verleden, hij is een medewerker in de Converse shop, die haar leven zuur heeft gemaakt. Jaren was ze van hem af en nu heeft hij haar weer gevonden. Stefanie wordt bijna aangerand door hem, maar wie is toch die jongen die haar komt helpen als ze in moeilijkheden zit? 

    - Tralala, sorry... Voor de rest verklap ik niks. Het verhaal is pas net begonnen, er zijn namelijk maar twee hoofdstukjes geactiveerd. De story is pas vandaag net geactiveerd, omdat ik zat te twijfelen of ik het ging activeren en toch heb ik het gedaan. Het zou leuk zijn als ik abo's had, want dat inspireert mij om verder te schrijven. 

    Vraag: Zou jij Olivia willen zijn in real?

    Snel verder gaan! Super leuke story :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen