Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • xEllesable

    Mijn verhaal:Accidentally in love || Harry Styles.
    Ik kan niet goed uitleggen waarover mijn verhaal nou precies gaat daarom heb ik een originele oplossing bedacht, als je mijn trailer bekijkt snap je vanzelf waar het over gaat! Ik vind je verhaal érg leuk. Ik vrolijk altijd meteen op als ik een nieuw hoofdstuk van je zie!
    Mijn vraag voor jou: wat is je favoriete bromance tussen de jongens?
    xxx

    1 decennium geleden
  • JustToBeMe

    http://www.quizlet.nl/stories/74788/i-wishharry-styles/
    Na een verschrikkelijke tijd die ze heeft doorstaan is het eindelijk tijd voor betere jaren. Ze krijgt een vriendje en net als ze denkt dat het niet beter kan ontmoet ze Harry. Deze ontmoeting verrandert heel hun levens...

    Wat is je grootste angst??? Love your story xxx (H)

    1 decennium geleden
  • justjildau

    story: http://www.quizlet.nl/stories/83543/forever-young--one-direction/

    ahha onse story
    het gaat over 4 meisjes die elkaar tegen komen als ze op kamers gaan wonen in londen. opgevenmoment raken ze in contact met one direction maar zei kennen hun niet, dan gebeuren er allerei dingen (:

    vraag: stel je loopt in londen en ziet niall lopen ok al is ie vermomt weet niet hoe je dat schrijft wat doe je? :$

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Can't stop thinking about you ~ Larry Stylinson

    Zijn mooie groene ogen die altijd schitterde van plezier. Zijn oogverblindende glimlach, zijn perfecte lichaam. Alles aan hem was zo mooi. Die kleine aanrakingen die mijn hele lichaam deden tintelen. Zijn warme adem die mijn huid deed kietelen als hij iets fluisterde. Ik was verliefd. Verliefd, op mijn beste vriend.


    Vraag;Je heb één hele dag de jongens voor jezelf. Wat ga je doen? (:

    1 decennium geleden
  • 1Dluver

    verhaal:http://www.quizlet.nl/stories/80262/this-time-last-year-everything-was-so-different--niall-horan/
    Yentl is geadopteerd. Als ze voor een weekje naar nederland gaat om one direction te zien, vindt ze haar biologische moeder terug. Liam Payne blijkt haar neef te zijn. De jongens verblijven in het zelfde huis als zij en haar vriendinnen. Ze wordt verliefd op een van de jongens. Wie zal het zijn? En wat gebeurt er als haar ze haar gevaarlijke ex tegenkomt?
    Vraag: Zing je of speel je een instrument?
    En niet te vergeten: LOVE YOUR STORY!!!! snel verder please!!!!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen