Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Pulchra

    Snel verder sgat<3333
    xxx

    1 decennium geleden
  • xoippxo

    Vraag: Hoe gaat het met je?
    mystoryyyy!
    http://www.quizlet.nl/stories/80406/so-what-makes-me-beautiful-one-direction/

    Jane is een hoer en heeft nooit ware liefde gekend. Wanneer ze de knappe harry ontmoet kan ze hem niet uit dr hoofd zetten, en hij haar ook niet. Door toeval ontmoet ze harry weer, maar ze kan hem maar nietvertellen dat ze een hoer is. Uiteindelijk heeft ze nog maar een paar dagen omdit te doen, want haar pooier mitchel komt na 10 dagen terug. Wat doet ze?

    1 decennium geleden
  • JayBirdxx

    Het maakt mij niet uit wat je verzint ik zal altijd blijven lezen!
    Maar je moet echt door gaan! Ik kan niet zonder xx :D

    1 decennium geleden
  • AfricanxGirl

    Titel: Teenage Mother
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/81044/teenage-mother/
    Samenvatting: Jenny heeft twee meisjes van 1 jaar maar is haar ouders verloren door haar zwangerschap en heeft ook geen vriendje meer dus moet ze ze helemaal alleen opvoeden.

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Vraagje: Heb je liever een pratende pandabeer of een eigen draak?
    Story: I Need Answers - ft. One Direction
    link: http://www.quizlet.nl/stories/82183/i-need-answers--ft-one-direction/
    Samenvatting: Cat's moeder heeft 14 jaar geleden zelfmoord gepleegd. Het enige dat ze weet is dat het om haar vader ging, die ze nooit heeft gekend, haar oma wil zelf niets kwijt over wat er is gebeurd maar het breekt Cat stilaan. Ze moet het weten, ze wil antwoorden en de jongens van 1D willen haar maar al te graag helpen.
    >Hoop dat je het tenminste leuk vind (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen