020.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
@ XxemogirlxX WAT? Dat moet je echt niet doen! Je bent niet mooi als je je botten ziet! Vind je die skelleten mooi?
1 decennium geledenIk heb Anorexia en ik ben dik.. (52,5 kg, ik schaam me dood..) Toen ik begon met afvallen, op een normale manier woog ik 59 kg. Maar toen ik merkte dat ik met moeite een kilo in 2,5 weken afviel, begon ik afval tips op te zoeken. Ik had al gehoord van Anorxia en ik was er écht tegen, ik vond dat mensen die Het hebben gek zijn. Nu ben ik zelf met niks anders bezig dan afvallen, zoals gisteren: mijn oudes en zus wouden frieten eten en ik zag mezelf toen al, na dat pakje frieten, in de spiegel kijken en zien dat ik dikker was geworden, dus begon ik fel te protesteren en toen zijn mijn ouders gewoon samen met mijn zus naar de frietuur gegaan en heb ik een slaatje gemaakt van maar 16 calorieën
Nu denk ik dus ook: 'als ik sterf aan Ana, sterf ik tenminste mooi en hoeven mijn ouders een niet al te grote doodskist te betalen..' het klinkt ziek, maar zo denk ik erover, zoals ik al zei: men leven kan me niet schelen..
Je verhaal is trouwens echt prachtig <3 dus ga ik snel verder lezen
Ps: sorry als er fouten in staan, want ik typ dit met men Ipod (;
-xxx-
@BadDream
1 decennium geledenI TOTALLY agree...
Helaas word je zelfvertrouwen vaak ook aangetast door dat soort dingen. Elke keer als iemand zegt dat dikke mensen lelijk zijn en zo, kan ik wel door de grond zakken ;\ Soms zou ik willen dat iedereen naar mensen keek om hoe ze zijn..
Ik zelf heb ook wel eens van, wat heeft gezond afvallen voor zin. Ik kan zeggen dat ik nou niet dun ben, totaal niet. Maar ik ben nou al 6 dagen bezig met lijnen en je wordt er aan de ene kant depressief van en aan de andere kant vrolijk. maar als ik dan ga afwegen wat erger is: de stress van lijnen of de hartverschreurende momenten in de kledingwinkels dat niets je past wat jij mooi vind is veel erger. In het leven ligt ook zo'n druk op vooral meisjes. En soms zou ik wel eens mijn vinger in mn strot duwen, maar dan denk ik maar dat het leven daar niet beter op wordt.
1 decennium geledenJe kunt namelijk van buiten veranderen, maar van binnen blijf je altijd hetzelfde. En tja, veel mensen zien dat niet in, hoe hard je ook je best doet.
Echt vreselijk dat lage zelfbeeld..
1 decennium geleden