020.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Echt niet doen meid, je hebt geen dieet ofzo nodig.
Je BMI is perfect normaal, niemand is tegenwoordig écht dun.
Die modellen zijn bedrog, je hoeft je nergens voor te schamen!
Dacht ik vroeger ook maar het is het echt niet waard. Amuseer je en aanvaard jezelf zoals je bent ^^ dat is zoveel beter 1 decennium geleden
Ik voel mezelf ook dik. ik lijk wel ZWANGER! ik heb een fucking dikke buik en mijn benen zijn 1 en al BLUBBER!! ik schaam me dood als ik in een korte broek loop of in bikini over het strand.. daarom heb ik ook een zwembroek gekocht maarja je ziet nogsteeds mijn buik.. Anderen zeggen dan ik slank ben maar DAT BEN IK NIET!! ik ben een dik monster! maar ik wilo niet afvallen want ik ben bang dat ik ook Anorexia krijg.. Ik wil neit zo dun dat je mijn botten ziet. dat ziet er eng uit.. i kwil van 53 naar 46 of 47. ik ben 13jaar en ik ben 1.59 groot..
1 decennium geledenDat herken ik wel, leraren en een mentor die op je hielen zitten.
1 decennium geleden@ NarutoPerv
1 decennium geledenJa dat wordt het helaas, mensen beseffen niet hoeveel pijn ze er iemand mee doen als ze zeggen dat je lelijk of dik bent (of beide).. Besefte veel mensen dat maar eens dan zou er heel wat veranderen voor veel mensen.