Foto bij Epiloog

Dit is echt het allerlaatste hoofdstuk. O.o Maar hij is wel lekker lang. :'D
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Muze

    Oké die kwam onverwachtsxD
    Awh, ik ga dit verhaal zo ontzettend hard missen. Alle klifhangers, alle verwissellende vertellers, de liefde, zelfs het huiselfje dat zichzelf sloeg(huil).
    James met zijn vreemde aantrekking tot deuren op het foute moment openen. Zelfs ik heb een fobie gekregen voor deuren openen. 'Zou ik durven wie weet wat ik nou tegenkom' xD
    Awh, ik ga dit misseeeeeeeeeen! Zeker dat je geen verhaal gaat schrijven over de kinderen van de kinderen van harry? Zou interessant zijn xD Nee ik gaat het om geweldige verhalen te missen en niet meer uit te kunnen kijken naar nieuwe stukjes.

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    Aawhh, that's soo cuteee..
    En ik heb er heel lang over gedaan om te lezen.. want we hebben nieuwe tv, en die moest helemaal aangesloten worden, en ik moest weer helpen.. -.-'

    1 decennium geleden
  • Lrxx

    aaahw wat n lief einde!
    Nogmaals jammer dat je verhaal nu afgelopen is, verwijder het aub niet want dan kan ik het nog vaker nalezen als ik tijd heb (A)

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Wat een ongelofelijk flauwe reacties voor mij, de mijne is veel orgineler: 4!
    Nee hoor, ik vind het een geweldig eind, ik zie Harry en Draco al samen macaroni eten xd, dat kan nooit lang goed gaan. Je verdient een hele lange reactie vind ik dus:
    Ik vind/vond dit echt een geweldg verhaal, dit verhaal heeft me kennis leren maken met quizlet en ik was blij als je een neiuw hoofdstuk had geschreven. Ik heb deze storie maandelang gevolgd zonder een reactie achter te laten omdat ik geen account kon aanmaken, ik gaf wel elke dag trouw een kudo:$
    Ik vind het bewonderingswaardig hoe lang je deze story hebt weten te maken en het feit dat de overlappende stukjes nooit saai waren verdient ook een complimentje.
    Ik probeerde elke keer een reactie achtertelaten en het spijt me als ik dat een keer niet gedaan heb, ik wil nog een keer zeggen dat dit echt een fantastisch verhaal vind en dat ik het jammer vindt dat het afgelopen is, maar ja aan alles komt een eind. Zelfs aan geweldige/leuke/mega/coole stories.
    Ik vind ook dat je hele leuke koppeltjes en personages hebt en ik wil ook nog even zeggen dat dit echt mijn lievelingsverhaal op quizlet was.
    Stiekem hoop ik nog dat er een vervolg komt, maar ik ben ook tevreden met zijn abo op je andere leuke verhalen.
    Dit is en blijft een superverhaal(H)
    xxxxx (vijf kusjes deze keer i.p.v vier)
    P.S: WE ALL LOVE SCORPIUS!

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen