Foto bij Epiloog

Dit is echt het allerlaatste hoofdstuk. O.o Maar hij is wel lekker lang. :'D
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Hypnotising

    Aaaaaaahw :3
    Echt jammer dat het verhaal nu al gedaan is, het is/was een geweldige story echt waar (:
    Oke, ik wil wel een lange reactie schrijven maar ik heb geen idee wat ik allemaal moet schrijven dus je moet het maar met dit doen xd
    Oeh en, je moet nog meer verhalen schrijven, je schrijft echt goed (:

    1 decennium geleden
  • EndofRainbow

    Pfoe. Ik heb niet de motivatie om nu een lange reactie achter te laten, dus dat doen we een andere keer als ik er aan denk wat ik zeker ga doen.
    Dus evne geduld en je krijgt voor mij een lange reacite! :)

    1 decennium geleden
  • Jolijnxxx

    Ik heb maar 1 woord nodig om deze story te beschrijven:
    GEWELDIG!!(H)
    En heel jammer dat je bent gestopt, maar wel te begrijpen.
    heel erg bedankt voor dit verhaal!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • vivian07

    Dit is het een na laatste hoofdstuk, dus ga ik voor de laatste keer iets geks antwoorden op een hoofdstukje van dit verhaal. (huil)
    'Ik moet wel toegeven dat ik Lily Malfidus heel vreemd vind klinken,' zei hij grijnzend.
    Ik moet wel toegeven dat ik dat ook vind.(A)
    'Wil je me nog slaan? Van mij mag je.'
    HA!
    *pats!*
    sorry, ik kon me niet inhouden, dit was té verleidelijk.(A)
    Enja, Lily is er gewoon te lief voor, en ik ben licht sadistisch, dus dan doe ik het maar, hè?
    en dan nu voor de een-na-laatste keer:
    (flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Chandler

    Square, ik ken je helemaal niet. Maar wat ik wel van je weet dat jij ontzettend fijn schrijft. Net zoals in de echte harry potter leest het lekker weg en er gebeurt altijd genoeg. Na Harry Potter 7 had ik nooit een beeld van de kinderen van Harry. Hoe zouden ze zijn? Zouden ze lijden onder de beroemdheid van hun vader. En jij hebt ze allemaal een karakter gegeven en voortaan als ik de epiloog van harry potter en de relieken van de dood lees zie ik deze karakters voor me. Ik ga je verhaal heel erg missen want het was heerlijk om iedere avond een mail in mijn inbox van jou te hebben. Weer een nieuw drama in Zweinstein! Je moet later zeker iets gaan doen met je schrijfkunsten, dat raad ik echt aan. Ik hoop dat je verder gaat met je andere story's en dat deze net zo succesvol en leuk zullen mogen worden als deze!

    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen