Epiloog
Dit is echt het allerlaatste hoofdstuk. Maar hij is wel lekker lang. :'D
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor.
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (41)
Laat ik maar weer eens reageren voor de gelegenheid! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een geweldig verhaal vond. Ik zou niet weten wat er beter kan! Elke keer als ik mijn laptop opstartte en ik in mijn inbox keek, hoopte ik dat er stond: Square heeft een nieuw hoofdstuk geschreven. En heel vaak was dat ook zo! Dus ik wil je heel erg bedanken voor je geweldige verhaal! Ik heb het met heel veel plezier gelezen en ik hoop dat al jouw andere verhalen net zo geweldig zijn (volgens mij ben ik er nog één aan het lezen, en die is ook super!)!
1 decennium geledenNu kan ik maar beter stoppen, voordat ik mezelf ga herhalen .
In elk geval, ik ga mijn (bijna) dagelijkse plezier ontzettend missen!
Dagdag Pottertjes, ik ga jullie liefheid en capriolen missen:(!
Tot ziens en toedeledokies!
XxX
Square, ik wil je heeel erg bedanken!
1 decennium geledenIk heb genoten, ik heb gehuild, ik heb gekidnapt(cat), ik ben spontaan verliefd geworden op Scorpius, je hebt me laten zien hoe mooi schrijven is, hoe ontspannend. Door jou weet ik zeker wat ik wil gaan doen, ik ga Nederlands studeren en proberen kinderboekenschrijfster worden, jij hebt me mijn toekomst gegeven, ik ben je zo dankbaar!
En Draco vind ik gewoon geweldig lief. Ik ben natuurlijk al heel erg lang verliefd op hem (sinds mijn 4de/5de dus) en dit einde... Ik wou dat ik je een bos bloemen kon geven.
Dankzij jouw story ben ik weer helemaal in de Harry Potter-verhalen gegaan, van J.K. Rowling, maar ook hier op Quizlet. En ik denk dat ik uit de mond van heel veel van je abo's mag spreken dat jij ons ontzettend hebt mogen inspireren. Ieder hoofdstuk was geweldig, en nu ik eraan terugdenk had ik nog veel moeten doen. Die ene keer in de spotlight... Dat is niets, in vergelijking wat dit verhaal nodig heeft. Mintstends 10x in de spotlight. Nee, minstends elke dag in de top 5. Zoiets. Eigenlijk kan ik het niet beschrijven.
Door jou heb ik lange reacties leren schrijven. Dát is het, je hebt me leren schrijven. Je hebt me geïnspireerd, je hebt me leren schrijven. En ik wil Scorpius trouwens niet meer kidnappen, ik ga voor zijn (nieuwe) vader . Sorry, die moest er even tussen. Als ik dan Scorpius Malfidus mag, moet ik wel een andere Malfidus uitkiezen. Als Draco óók al niet mag dan kidnap ik Lucius, en dan kan je me niet tegenhouden(duivel)
En deze reactie gaat groter worden dan ooit, waarschijnlijk wordt hij ook laat geplaatst. Dan heb je al 10 pagina's reacties en zo, maar ach. Maakt me niet uit.
Ga je ook nog een stukje schrijven waarin Scorpius en Lily kindjes hebben? Hoe zouden die eruit zien? Rood haar en grijze ogen... Of blond met bruine ogen... Of zo. Of met het uiterlijk van Scorpius en het innerlijk van Lily, of andersom natuurlijk. Eigenlijk moet Scorpius' kant dan domineren, sorry Lily, maar je vriendje vind ik nogsteeds te leuk.
Ik moet me trouwens nog verontschuldigen tegenover Lily:
"Beste Lily.
Sorry dat ik je vriendje had gezoend. Ik kon mezelf niet meer tegenhouden, en heb hem zomaar gekidnapt. Dat was niet lief van me, zeker aangezien jullie hem nog nodig hadden voor jullie verhaal. Het spijt me heel erg, sorry! Maar, ehm, zou je aan je vader kunnen vragen of hij een kloonmachine kan bouwen? Desnoods een schim van Scorpius, hij was zo knaaaaaaap... Oeps! Sorry! Jouw vriendje!
Sorry, Lily, weer vriendjes?"
Square, dank je, dank je, dank je!
Ik ben zo blij dat ik dit verhaal mocht meemaken. Ik heb trouwens ontdekt dat ik bij hoofdstuk honderd fout zat: Mijn eerste hoofdstuk waarbij ik had gereageerd was hoofdstuk 1. Maar dat was niet de eerste. alleen het eerste hoofdstuk. Maar volgens mij was het hoofdstuk 7 of zo. Daar ben ik eigenlijk best blij mee, zo heb ik het gevoel dat ik toch wel een beetje wat mee heb gemaakt van dit verhaal. eigenlijk is dat ook wel zo.
Je hebt je dankwoord al geactiveerd. Maar toch laat ik mijn dankwoordje hier achter, in het laatste deel van het échte verhaal, want daar gaat het tenslotte over.
Heel erg bedankt, Square. Echt waar. Vanwege dit verhaal heb ik Quizlet aangemaakt, alleen maar zodat ik kon reageren. Vanwege dit verhaal ben ik uiteindelijk begonnen met schrijven. Best wel slecht, eigenlijk, nu ik het teruglees, maar toch, je hebt me aan het schrijven gezet, en nu kan ik niet meer zonder. Man, ik wil je knuffelen!
Ik ben letterlijk verliefd geworden op je karakters, en dat is echt een kunst. Serieus, vannacht droomde ik van Scorpius, en ik werd in een roes wakker. Volgens mij heb je iets met mijn hoofd gedaan.
Alsjeblieft, lees de reactie nog verder. Ik weet het, er zijn er nog veel meer, maar dit is mijn bedankje naar dit verhaal, en daar doe ik natuurlijk ontzettend mijn best op.
Maar eigenlijk heb ik niets meer te zeggen. Dit verhaal is goud waard, Square, echt waar. Jij moet wat met je schrijfkunst gaan doen, het leest heel erg lekker door, en je schrijft ontzettend beeldend. Ik heb het laten lezen door verschillende mensen, en iedereen was net zo enthousiast als ik. Het is dat ik mijn vader uit voorzorg van Quizlet verbannen heb, anders had hij net zo'n reactie als ik geplaatst.
Oh my god, ik huil nu. Echt, tranen staan in mijn ogen, de komende weken ben ik depressief omdat dit verhaal officieel zijn laatste hoofdstuk heeft bereikt. Mijn make-up is nu verpest xd.
Hij is nog niet lang genoeg, maar ik had met mezelf afgesproken niet te gaan enteren.
Ik ben ontzettend moe, en misselijk, eigenlijk (misschien had ik toch geen twee zakken paaseitjes achter elkaar moeten eten) maar ik ga door. Ik moet nu eigenlijk stoppen. Even om het samen te vatten:
Square, dank je wel voor dit geweldige verhaal. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik toch wel in de top 10 zit van jouw grootste fans, en als ik daar nog niet in zit; let maar op, ik kom d'r nog wel:Y)
Dank je, Square!
Wauw, wat een mooi eind. Ik vond het zo lief dat Draco nog langskwam en dat alles weer goed kwam! En wat ik ook echt niet verwacht had is dat Harry en Draco nu goed met elkaar omgaan. Lily en Scorpius zijn trouwens een geweldig stel. Ze passen gewoon zo goed bij elkaar. Ik vind Max en Hugo ook een schattig koppel en Albus en Roos trouwens ook. Eigenlijk waren al jou personages gewoon geweldig. Je beschrijft alle karakters echt heel goed. Dit verhaal is echt prachtig geschreven en dit is de eerste story die ik echt helemaal tot het eind heb gevolgd. Ik vind het echt heel jammer dat dit het laatste hoofdstuk was. Dit was echt mijn favoriete verhaal hier op Q. Ik vind eigenlijk dat je ook nog een keer in de top 5 moet komen, dus iedereen moet even op die kudoknop gaan klikken. Net zo als Amused vind ik dat je zeker weten een vervolg moet schrijven op dit geweldige verhaal, want anders ga ik dit verhaal veels te erg missen. Ik vind je echt een hele goede schrijver en je moet hier ook echt mee door blijven gaan. Echt bedankt voor dit geweldige verhaal.
1 decennium geledenXxxxxxx
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
1 decennium geledenje verhaal was practig en ik zal het niet snel vergeten ik zal naar iedereen een link sturen ik hou van jou verhaal
jammer dat je ging stoppen maar als je een nieuw verhaal begint mail dat dan ff
bedankt voor de lange en eluke leesplezier
het a je goed(flower)
Ik voel me nu treurig, maar toch gelukkig!
1 decennium geledenTreurig omdat mijn favo story van quizlet voorbij is.
Maar gelukkig omdat het zo'n mooi einde is geworden.
Ik ben nog nooit zo verslaafd geweest en nu is dat zomaar over(huil)
Nu zal ik ook uit school minder snel naar mijn inbox lopen denk ik zomaar Nouja, is mama blij mee,,,, maar ik niet!
Maar aan alle verhalen komt een einde, en bij dit verhaal ben ik tot aan het einde geboeid gebleven.
Dus, je bent een hele goede schrijver en daar geef ik mijn complimenten aan.
Xx