Crush of Verliefd?
Ik ben al maandén verliefd op Justin Bieber, maar niemand gelooft in die liefde.
'Ik ben zó verliefd. Tom is echt mijn droomprins. Hij heeft alles wat een man moet hebben,'verzucht Sascha. 'Vind je ook niet?'
'Uhm...Wat zei je?'vraag ik.
'Vind je ook niet dat Tom dé pérfecte man is?'
'Uhm...Ik weet niet Sascha,'zeg ik haar eerlijk. Ik vind Justin Bieber eerder dé pérfecte man, maar Sascha vind hem maar een slechte zanger. Knap vind zij hem ook wel, maar ze gelooft niet dat hij lief ofzo is.
'Wie vind jij dan dé pérfecte man?'vraagt ze nieuwsgierig. Sascha is altijd nieuwsgierig naar alle liefdes van iedereen. En als ze zelf een "lovestory" heeft wil ze die ook meteen met iedereen delen.
'Justin Bieber lijkt me wel wat,'zeg ik voorzichtig, en ik zie Sascha al met haar ogen rollen als ik de naam Justin zeg.
'Alsjeblieft zeg, Chloë, je bent 15! Geniet van het leven en laat die Bieberman toch! Wat is jouw probleem toch? Sorry dat ik het moet zeggen, maar hij is toch niets voor jou? Hij is een beroemd artiest en jij, nou ja, je weet wel...'
'Wat is er met mij?' Ik weet wel wat ze wil zeggen, maar dat ze dit zegt vind ik niet zo leuk. Ik weet wel dat Sascha jaloers op me is, ik ben een model, mis soms eens een les en blijf goede punten halen, en heel de school weet dat ik bijna alles jongens kan krijgen. Maar ik wil niet alle jongens. Ik wil één jongen en die jongen is toevallig Justin Bieber. Toen ik hem voor de eerste keer zag was ik meteen verliefd. Het probleem is dat je volgens Sascha als gewoon schoolmeisje niet écht verliefd kunt zijn op een celebrity.
'Nou ja, niets, maar je hebt heel veel. Wees blij met wat je hebt, oké? Justin is gewoon niet echt wat voor jou.'
Ik weet ook wel dat hij niets voor me is. Of eerder dat ik niets voor hém ben. Hij kan elk meisje op de wereld hebben, en ik ben nou niet echt bijzonder. Maar toch raken haar woorden me.
Ik begin te huilen en ren snel naar mijn huis, waar we net voor gestopt waren.
'Chloë! Sorry! Ik zie je morgen!' Hoor ik nog voor ik huilend naar binnen ren.
Reageer (15)
jij lijkt echt op taylor swift of dat is haar ok hihi maar ik geloof wel in die liefde
1 decennium geleden
1 decennium geledenwat een vaag stuk je had er eigelijk eerst ff een uitleg van de personen of zo bij moeten doen maar het stuk ozich is wel super gaaf!!
leuke verhaal johh,,
1 decennium geledenik ga verder lezen
Ben alvast abo!
1 decennium geledenzo verslavend verhaal!!!!
1 decennium geleden