Nawoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
OMG ik sta in je nawoord! OOOOHHN I love you dearie! Thorin and Alyssae zullen voor eeuwig in onze hartjes verder leven! Maar nu ga ik eerst nog wat blijten hoor! hahahahah excusseer mij! ;p
1 decennium geledenIk ben blij om mijzelf een trouwe en zeer trotse fan te kunnen noemen van Courage en EoH!
1 decennium geledenHoewel ik erg sad ben dat het afgelopen is. De Journey van Alyssae wier vele dierbaren verliest (die ook enorm dierbaar waren voor ons! Je bent werkelijk een moordenaar >:ó) maar het ergste is dat we (oke ik) afscheid moet nemen van Alyssae, Thorin die we zo hebben zien groeien in jouw verhaal tot een setje.! van de goblincave' tot Chyndall.
Maar ik weet dat dit nog lang niet het einde is; gezien aankomend jaar je boek gelanceerd word en nog vele andere story's op Q die ik trouw ga volgen ^^.
xx'
Ik zal nooit de dag vergeten dat ik Courage ben gaan lezen. Het is vanaf die dag dat 'Our hearts beat as one' is beginnen vormen en de dag dat ik zelf inspiratie vond om over de hobbit te gaan schrijven. Ik had natuurlijk al een idee, maar ik wist totaal niet hoe ik eraan moest beginnen. Dus bij deze dank je wel
1 decennium geledenIk volg je andere verhalen al, dus ben erg benieuwd naar de vervolgen ervan
x Stefanie.
Aaaw, wat een ontzettend lief nawoord. Oké, het meest memorabele moment is moeilijk te zeggen. Ik vind het geweldig als iedereen happy is, maar je beschrijft de horror zo goed dat ik misselijk werd.
1 decennium geledenDus ik ga eigenlijk voor het moment dat ze Bomburs hoofd ziet. Dat was zo ontzettend gruwelijk, maar het is me wel bijgebleven (en dat vergeet ik zo ook niet meer). Mijn maag draaide zich om. Thranduil was sowieso een memorabele vijand, ik denk niet dat ik een personage ooit zo gehaat heb.
Ik wil het eigenlijk ook over de mooie momenten hebben. Ik was zo blij toen alles goed kwam. En wat een opluchting toen Thranduil dood was!
Mijn reactie op het verhaal vind je bij Epiloog I
1 decennium geledenIk moet zeggen door Thorin en Allysae is ook mijn leven verandert. Ik heb dan wel niemand leren kennen door hen, maar daardoor is een hele stroom van ideeën voor hobbit-fanfictions (die nooit uitgewerkt zijn) op gang gekomen.
Maar er is één ding dat ik wil herhalen: 'Je bent een geweldige schrijfster en moge er nog vele geweldige verhalen volgen.'