Foto bij Epiloog I • Vijf jaar later

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Chiya

    Ahw leuk einde :D zo lief, ze verdienden een goed einde ^^ maar jammer dat is is afgelopen :c ik heb het met plezier gelezen en keek erg uit naar de nieuwe hoofdstukken :)

    1 decennium geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik ben dus niet de enige die in de war was bij jou username. ;)
    Het was een geweldig verhaal, waar ik elke dag in mijn inbox keek of er een nieuw hoofdstukje was. Van sommige hoofdstukjes werd ik zo blij dat mijn lach voor de rest van de dag niet stuk kon, maar er waren ook hoofdstukjes die mijn (bijna) lieten huilen. Ik leefde mee met het verhaal alsof ik er middenin zat.
    Ik heb Eclipse of Hearts vanaf het begin gevolgd en nu zal het vreemd zijn om niet meer jouw verhaal in mijn inbox te zien verschijnen.
    Je bent een geweldige schrijfster en moge er nog vele geweldige verhalen volgen. (flower)

    1 decennium geleden
  • DeroGoi

    Zo een leuk einde, eindelijk!!! Dat verdienen ze allebei :D x

    1 decennium geleden
  • SonOfGondor

    Wauw, ik ben zo blij dat het een goed einde is..

    1 decennium geleden
  • Thangurel

    Mooi einde, maar we hadden ook niets anders verwacht (;

    Het geeft iets verdrietigs dat het over is, maar het is goed, ze zijn thuis. Er hangt een warme gloed om dit laatste stukje, waarvan het niet goed te beschrijven is hoe dat kan.
    Voor mij is dat het teken van een goede schrijver, iemand die iets zo mooi kan omschrijven met woorden dat je werkelijk een gelukkig gevoel recht door het scherm of de bladzijden weet te brengen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen