Foto bij 112 - Alyssae

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Thangurel

    Niamh is een interessant en vooral heel bijzonder wezen. Ze is koppig, eigen willetje en onafhankelijk, en liefdevol kun je haar nou niet bepaald noemen. Maar je ziet dat ze toch heel liefdevol met haar moeder omgaat (Bombur voor haar begraven, ik denk niet dat ze dat had gedaan als Alyssae Bombur niet kende of geen band met hem had), iemand die altijd van haar gehouden heeft en haar best heeft gedaan om haar te begrijpen, terwijl anderen haar als een wreed monster zagen.
    Ik denk dat Niamh beseft dat niemand haar echt gaat begrijpen - zelfs haar ouders zullen dit niet kunnen - en dat daarom alleen zijn of rondtrekken een lot is wat beter bij haar past en waar ze zich gelukkiger bij zal voelen. Dan is er niemand die haar zal haten, en dit ook elke lag laat blijken, en kan ze doen wat ze wil.

    1 decennium geleden
  • girltough

    Niamh kan inderdaad prima voor zichzelf zorgen.
    Maar Alyssea en Thorin kunnen haar vast nog wel iets leren.

    1 decennium geleden
  • Frey_

    Ohw, Niahm is zooo lief! Ik kreeg tranen in mijn ogen hiervan...

    1 decennium geleden
  • Wyrden

    Go Niamh!

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Buh-duh buh-duh.
    Ik twijfel of Niamh wel blijft xd
    Koppig kind.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen