Foto bij 98 - Thranduil

Ja ja, een Thranduil hoofdstuk. Niet de makkelijkste persoon om vanuit te schrijven, maar ik denk dat het tijd wordt dat bepaalde dingen opgehelderd worden.
Als jullie nog vragen hebben of dingen willen weten, schroom niet om het te vragen. Misschien dat ik het in een volgend hoofdstuk kan verwerken. Sommige dingen zijn voor mij duidelijker dan voor jullie, dus als er onduidelijkheden zijn, let me know.

Ahsoka wilde graag weten waar Niamh is, maar hieronder vindt je het duidelijkste antwoord dat op dit moment voorhanden is. ;D
Dus ja, zie dit hoofdstuk ook maar een beter als een Q&A. Brand maar los, zou ik zeggen.^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Chiya

    Ik wist dat het wat met zijn vrouw te maken had. Omg!!!

    snel verder<3

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Het verleden veranderen? Is dat mogelijk? En ik heb genoeg doctor who gezien om te weten dat je niet te lichtjes om moet gaan met tijdreizen.

    9 jaar geleden
  • Frey_

    Oh. My. Fucking. God.
    ......
    .....
    Okee, die had ik niet verwacht. Maar ik betwijfel of dit echt zo zal gaan. Als eerste kan ik me nooit voorstellen dat Alys haar eigen kind kan opofferen. En als tweede ken ik jou en je schrijfstijl, ik weet niet of je dat alles zonder slag of stoot zal laten verlopen. Al twijfel ik natuurlijk niet aan een goed einde, en zeker dit einde zou perfect geweest zijn.
    THRANDUIN
    FILI
    Hell yeah, ze gaan weer leven! *doet een dansje door de kamer*
    Dus, mijn conclusie is, volgens mij ga jij nog wel een hoofdstukje of 50 door..? (You better say yes)

    9 jaar geleden
  • Trager

    Ooooomgggg! Dit was echt een geweldig stukje!

    9 jaar geleden
  • Faelain

    OH MY GOD.

    Ik wist dat zijn vrouw er iets mee te maken had. Ahsoka, ik had het nog tegen je getheoried! Ik ben zo ongelofelijk trots op mezelf nu ^^
    Alyssae gaat het niet doen. Als dat allemaal veranderd, is de kans ook groot dat ze Thorin nooit tegenkomt - aangezien ik de kans erg groot acht dat een dwerg iets met de dood/verdwijning van zijn vrouw te maken heeft. Bovendien heeft een dwerg Legolas gedood en wil Thranduil daar vast wraak op.
    Of, omdat Alyssae vervloekt is, kan ze geen baby krijgen. Niamh lukte alleen maar omdat er liefde in het spel was ^^
    Wat niet wil zeggen dat ik niet voor een kleine Faelas supporter.

    Bovendien zou de scene waar Alyssae en Thranduil het kind... euh... verwekken te awkward voor woorden zijn. De gedachte alleen al ô.o

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen