Foto bij 30 - Alyssae

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • LynnBlack

    Wel ergens wil ik het kind niet dood maar tegelijk besef ik dat ik het kind enkel in leven wil om het te gebruiken, Alys heeft echt de krachten van het wezen niet door he?! Wat dacht ze dat iemand Niamh zou verwonden, als ik mijn schoonbroer in schok en vol bloed zag binnen komen zou ik niet denken dat er iets met mijn vervloekt kind is maar wel dat het vervloekt kind andere iets aandeed wat niet kon, en daar heb ik dus gelijk in ook...Het zou eigenlijk dood moeten voor ieders veiligheid aangezien het echt niet zomaar kan on onschuldigen aan te vallen en zelfs te doden op zo'n wrede manier maar tegelijk oh dear wat zou men wel niet kunnen bereiken met zo'n wezen, als het nu eens volledig tam gemaakt werd en naar één persoon luisterde dan was die persoon de machtigste van Midden Aarde! Oh twijfels, twijfels wat moeten we met haar aan het is niet bepaald eerlijk haar te gebruiken voor macht maar het klinkt zo aanlokkelijk!

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Dit is echt... :'(

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    En dat is Thranduils vloek

    1 decennium geleden
  • Trager

    Jeetjemina, van de ene zenuwinzinking in de andere. Gelukkig is Niamh niet dood <3. Maar dit is best erg :+!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg neeeeeee
    niamh mag niet dood :C

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen