Foto bij 27 - Alyssae

Ik ben jullie zo dankbaar dat jullie me gisteren de tweede plaats in de dagtop hebben bezorgd! Ik vind het echt geweldig dat ik, ondanks dat het verhaal al zo lang is, nog steeds zo veel kudo's ontvang.

Jullie zijn de beste. <3
Hier een nieuw hoofdstukje. Ik ben benieuwd of jullie het stiekem al verwacht hadden... en hoe jullie denken dat Alys dit oplost. (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Glorfindel

    WAT!!!??? oké, dit is totaal onverwacht!
    ik zou nog sneller Bolg aannemen dan hem (in dit verhaal toch)

    1 decennium geleden
  • Schack

    Hehe, zodra ze begon over dat ze nog liever met Azog wilde trouwen, zat ik zo van: "Oh My Dark Lord, Thranduil" :Y)
    Dit is geweldig. Ik ship Alyssae en Thranduil ^^
    Aluil? Thrassae? Alyduil? Alysil? Mwuahaha, ik heb zo veel medelijden met Alys dat ik haar hier gewoon zit uit te lachen... Thranduil is en blijft geniaal. En dat zal hij waarschijnlijk nog wel een paar duizend jaartjes volhouden. Je zit aan hem vast, Alys. (En ik vind het geweldig... O, wat ben ik toch een slecht mens :Y))

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OH van iedereen die ik kende verwachtte ik minst van al hem!!! WHAT THE FUCK WIL DIE IDIOOT?! AAAAAAAAARRRGHHHH haar ouders kunnen dit niet toelaten!
    Snel verder please?!

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Nog meer onverwachtheid, dit moet ze echt niet doen hoor! Wat denkt die idioot wel niet? Hij zal haar er vast wel weer met een list in betrekken. Kan Thorin niet gewoon ontwaken uit zijn waanzin en die elf een arrogant kopje kleiner maken?

    1 decennium geleden
  • xEvanPetersx

    Oh my Lord... Dat had ik gewoon niet verwacht O_O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen