26 - Kili
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Niamh is prachtig. Weer een mooi bewijs dat schoonheid niks te maken heeft met uiterlijk, en toch weer wel.
1 decennium geledenHet was Thorins kind waar hij nu naar keek. Dat was moeilijk voor te stellen, want hij zag geen enkele gelijkenis met zijn oom, behalve het feit dat andere wezens ervoor weg vluchtten
Hahaha
Jaaa! Van wie? Zeker van.. van... Eldinòr.
1 decennium geledenAan de ene kant wil ik dat ze naar Thorin gaat, maar hij verdiend dat eigenlijk niet... En zij verdiend beter. Niet dat ik weet of Eldinòr daar een geschikte kandidaat voor is, maar misschien wel beter. Hij zou haar vast niet keer op keer proberen te vermoorden, hehe.
<<< "waar ze even
naargebiologeerd naar keek" >>>Oeh, nog een stukje Maar jeetje, ik haat jouw cliffhangers, ze zijn zo... cliffhangerig!
1 decennium geledenOh ik denk weet ik al wie het is en het is niet van Thorin...
1 decennium geledenThorin ik haat je, zeker na hoofdstuk 25 :<
Serieus maar ik vind Alyssae nu wel beter verdienen... als ze zag wat voor monster hij tegen zijn volk en aymara is..
WAT Ö
1 decennium geleden