Foto bij 141.

Ik bedoelde gisteren een paashoofdstuk omdat Alys weer tot leven kwam, niet omdat het een party hoofdstuk was. :'D
Ik vrees eigenlijk ook niet dat die nog gaan komen. :/

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Trager

    OhmyyKili, seriously? I feel so bad for my sweet, sweet love ... ;(. I really want to hug him :3 <3.

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    Ff serieus.. ik lees dit stukje en adele schalt door de boxen met een nr van haar waar ik de titel niet van weet.maar hij past zo bij dit stukje # sad.

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Waarom wil je dat we huilen?! Je bent George R.R. Martin niet!

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Ik snap hem wel maar wat zijn fili, kili en thorin nou zonder elkaar? Het is familie :(

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Awh ergens snap ik Kili volledig want HALLO het was verdomme zijn broer? Zijn liefste Fili, wat is Kili zonder Fili?! Juist dat is net zoals ik zonder Starbucks UHM ik zonder Thorin bedoel ik haha anyway tegelijk vind ik dat hij Thorin niet mag beschuldigen Alyssae wou de stenen van sterrenlicht en TH EARKENSTONE?! I mean she asked for this to happen en Thorin blijft een geniaal leider die er altijd alles aan deed om zijn volk en dan vooral zijn familie veilig te houden kom op Kili zie dat in, als ze zo doorgaan en wordt het nog Thorin's dood en wie wordt daargelukkig van? JUIST NIEMAND!
    Snel verder pleaseeeee???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen