Foto bij 100.

Tedadaduuum! 100!!! Chapter 100 is finaly there! I made it! WE MADE IT! We did this together! And OMG I would like to do something extra for you guys! So let's make this deal, you guys can ask me whatever you want to, make a stupid video about something, sing a hobbit song (or just another happy thank you song I dunno know, I can do anything for fun), be creative, i'll do whatever I can just as some sort of thank you message!
I do have to say I can't change the story so questions about this story are not allowed (since it's already finished in word and i'm happy with the whole idea so you'll have to deal with it! ;p)
Whatever so this is a quite exciting chapter, i really didn't make it more special because it's chapter 100 cause it was already exciting enough I found!
SO ENJOY!
PLEASE LEAVE A COMMENT!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Sunnyrainbow

    Heeeeel gaaf stuk! Super geschreven :) ben erg benieuwd naar het vervolg!

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Haha daar ga ik nog even goed over nadenken. ^^
    Maar een gaaf hoofdstuk zeg. (:
    Al hoopte ik toch stiekem dat Thrandy en Dain samenspanden ;D

    1 decennium geleden
  • Avalos

    Iedereen die Dain in de doemberg wil gooien hand omhoog!

    *steekt hand omhoog*(A)

    1 decennium geleden
  • Trager

    AAARRRGGGHHH YOU FUCKING ASSHOLE! YOU KEEP YOUR FINGERS OF MY QUEEN, YOU FUCKING RETARD!! TOUCH HER AGAIN AND YOU WILL DIE. YOU FUCKING WILL! *throws stuff around the room*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen