Dit is 22 jaar na het laatste hoofdstuk (dus 14 jaar na de vorige epiloog)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (62)

  • RiRianneSMG

    prachtig einde!!!
    heb echt van je verhaal genoten, ik hoopte elke seconde wel dat ik een nieuwe mail had vanwege een nieuw hoofdstukje, helaas was dit niet altijd zo...
    vind het jammer dat dit verhaal stopt, maar je kan niet blijven breien.
    ik vind het knap hoe jij een verhaal zo realistisch neer kan zetten, maar toch met genoeg drama erin. Je wordt echt meegezogen in het verhaal omdat je de karakters van alle personen zo goed beschrijft. Hierdoor kan je een eigen beeld creëren bij alle personages. zo had ik ook een heel andere 'Louis in mijn hoofd, in plaats van degene uit 1D. qua uiterlijk bedoel ik dan.
    als er één ding is dat je niet moet doen, dan is het wel stoppen met schrijven!
    Ik lees ook het verhaal I can't be in love with you en ook dat verhaal vind ik geweldig omdat de personages zo mooi zijn neergezet, ennuh laat Izzy is uit die coma komen ze moet Eva zien opgroeien! haha
    dat had ff niks te maken met dit verhaal. ik vind de main gedachte die krijg bij dit verhaal: "echte liefde overwint alles"
    Ik vind dat daar dit verhaal het meest omdraait, niet alleen in het geval van Louis en Juliet, maar ook in het geval van Edward en Eloise en Aaron en die Anne(ja Anne ,toch?). iedereen vind uiteindelijk degene van wie die echt houdt en zijn leven wilt delen.
    dit kortom is gewoon: GEWELDIG VERHAAL MET EEN MOOI EINDE!!
    ben benieuwd naar de rest van je verhalen
    oh en nog 1 ding, ga naar een uitgever!!! :)


    dit was mijn betoogje weer, aangezien ik het had beloofd en ik het niet kon laten :)

    1 decennium geleden
  • Esaqar

    Stan POV ! D:

    1 decennium geleden
  • Clingy

    Awhh, echt een perfect einde! <3

    1 decennium geleden
  • wowlilniall

    Stan pov ? Alsjeblieft?

    1 decennium geleden
  • KusjeeMerel

    Weetje... Eigenlijk wil ik het verhaal verder zien maar dan vanuit de pov van stan...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen