Dit is 22 jaar na het laatste hoofdstuk (dus 14 jaar na de vorige epiloog)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (62)

  • TubbieTommo

    Awh dit is een mooi einde ;3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Zet je in je dank woordt een ander verhaal van je? Ik denk namelijk niet dat ik het aankan om elke morgen op te staan en niet Iheartnouis in men mail box te vinden.:) leuk verhaal.oh gosh cant belive its over.:( verwacht je nog maar aan een sentimentele reactie bij je dankwoordt. X

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    Heel mooi einde,
    goed moment
    anders was je het misschien gaan uitmelken en dat ik zonde bij zo'n leuk verhaal
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Nandoslove

    SUPER MOOI IK HOU ZOOOOO VEEL VAN JOU VERHAAL! Je moet weten dat je echt geweldig schrijf ik ben nu zo blij voor Louis en Juul ooooo echt schattig! :$ Je hebt er een duper goed verhaal van gemaakt en ik hoop dat de verhalen die nog volgen van jou ook zo goed gaan zijn of dat je deze nog gaat overtreffen ik vind het echt leuk om jou verhaal te lezen en ben altijd een trouwe abo geweest en dat komt alleen maar door jou je bent echt G-E-W-E-L-D-I-G bij elk hoofd stuk zag ik het helemaal voor me van dit verhaal zou eigenlijk een verfilming moeten komen ik weet zeker dat je super beroemd zou worden geef nooit dit talent om zo mooi te schrijven op ik ben echt jaloers dat in dat niet kan en dit laatste deeltje verdient van mij wel meer al 10000 kudo's jammer dat het afgelopen is maar het was een SUPER STORY!!! (H)

    1 decennium geleden
  • Rowbowie

    Super einde dit! Ik ga je verhaal echt missen en het vast keer op keer opnieuw lezen en elke keer weer meeleven met Juliët en Louis. Je hebt me echt een halfjaar lang enorm vermaakt met dit verhaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen