Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Can I have another one?
1 decennium geledenNaam: Brooke Keira Russel
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Klik
Karakter: Verlegen en zwak op school, buiten school brutaal, rebels, grofgebekt en alles wat niet deugd.
Welk 1D/
LMlid: Harry Styles1D/LM bestaat: Nee
16+: Kies maar!
Ik/je-vorm: Ik-vorm oeh! En ook vanuit Harry!
Wat moet er gebeuren: Brooke moet van haar ouders in ouderwetse kleren naar school. Uit bescherming. Daar word ze erg mee gepest vooral door Harry en zijn clubje. Heel erg gepest. Maar zij vind Harry leuk. In het weekend gaat ze naar een Coldplay concert, maar Harry is daar ook. Hij herkent haar niet omdat ze er anders uit ziet. Mooier. Hij wil na de concert naar haar toe maar ze is al weg voor Harry bij haar was. Harry is behoorlijk geprikkeld hierdoor en pest Brooke nog harder. Er word een bal aangekondigd. Brooke realiseert zich dat dit een perfecte moment is om als "The Mysterious Girl" te verschijnen. Zo noemt de hele school haar-zonder te weten dat zij het is-het meisje dat Harry Styles' hart veroverd heeft. Samen met Helena, haar bff, op een andere school, werkt ze dit plan uit. Ze verschijnt op het feest en Harry herkent haar. Nadat ze hebben gedanst vertelt Brooke hem alles, daarna rent ze weg richting de meiden wc's. Harry gaat haar achterna en vertelt dat hij veel spijt heeft van alles. Brooke vergeeft hem na een korte discussie. -Censored moment- Sinds dat komt Brooke zoals zichzelf naar school, als Harry's gf!
Looks: School en concert Klik
Het Bal: Klik
Waarschuwen: Yes please
Hoop dat je er iets mee kan! Loves
xxxx
Naam: Anne
1 decennium geledenLeeftijd: 17 (in het verhaal dan)
Uiterlijk: niet heel erg groot, lang blond haar (stijl), groene ogen
Karakter: eigenwijs, bijdehand, lief, verlegen en soms onhandig
Welk 1D
/LMlid: Zayn1D
/LMbestaat: Ja16+: Nee
Ik/je-vorm: Ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Ik/Anne is een taart aan het bakken en de radio staat aan. Op de radio is net een liedje van One Direction (dat ik/ze natuurlijk meezing) als mijn/haar broer Louis thuiskomt samen met zijn vrienden (de andere 1Dboys), van een tour. De rest mag je zelf verzinnen, maar wel een happy end.
Waarschuwen: Yes, please !!
Naam: Loena Underson
1 decennium geledenLeeftijd: 18
Uiterlijk: Loena heeft blonde haren met een lichte golf. De onderkant heeft een dip-dey met de kleur roze. Ze is 1.68 en heeft een slank viguur.
Karakter: Loena is een opstandig meisje. Ze doet alles tegen de regels in en is erg zelfstandig. Het liefst doet ze alles zelf. Loena is een perfecte vriendin: ze komt voor hem/haar op en kan de gekste dingen doen.
Welk 1D/LM lid: Het liefst Harry en Perrie (:
1D/LM bestaat: Jupp
16+: Nee.
Ik/je-vorm: Ik vorm.
Wat moet er gebeuren:
Loena is beste vriendinnen met Perrie en zingt in het voor programma van Little Mix. Met een kleine ruzie loopt ze weg en komt ze Harry backstage tegen.
Waarschuwen: Graag
Naam: Tess
1 decennium geledenLeeftijd: bijna 16.
Uiterlijk: Blauwe ogen, een lichte dopneus met een hoge neusbrug, moedervlekken in het gezicht en het haar is bovenaf donkerblond, maar word steeds lichter, er zitten hier en daar wat witblonde plukjes, maar niet veel.
Karakter: Eigenwijs, bijdehand, nieuwsgierig, best verlegen, snel ongemakkelijk.
Welk 1D/
LMlid: Harry Styles1D/
LMbestaat: Yeah buddy!16+: No thank you.
Ik/je-vorm: Wat jij het beste vind om te schrijven! [':
Wat moet er gebeuren: Tess werkt in een animatieteam op een camping in Spanje, dit doet ze met veel plezier. Als haar baas vertelt dat Harry Styles van One Direction daar ook heen komt, om een beetje uit de routine van een 'popster' te komen, ziet ze dat eigenlijk best niet zitten. Vooral niet omdat zij degene is die hem moet rondleiden, en hem wegwijs moet maken op de camping. Toch raken ze wel aan de praat en klikt het [':
Waarschuwen: Als je wilt? Graag! ^^
Alvast thanks! X
Naam: Ayla
1 decennium geledenLeeftijd: 18
Uiterlijk: lang zwart haar, licht groene ogen, licht getint
Karakter: verlegen,stil
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: nee
16+: nee
Ik/je-vorm: ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Ayla zit in de 3e klas van de univerciteit in Bradford. Ze is niet bepaald populair ofzo. Zayn is populair,rijk,knapste,beste voetballer hunk van school. het is net uit met zijn vriendin. Elk meisje probeert een kans bij hem te maken. Ayla is niet zo. Ze is liever alleen en tekent bij het voetbalveld. Zayn komt daar oefenen voor zijn wedstrijd. Zayn trekt haar aandacht door zijn shirt uit te doen en cool te doen. Ze praten met elkaar. Hij vraagt haar mee naar zijn kickboks wedstrijd!. ze vind het goed. en gaat mee. ze maakt kennis met (Chris) hij is flirterig, Zayns vijand. Zayn grijpt in. Zayn wint de wedstrijd.
Waarschuwen: graag