Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Naam: Noek Roselynn Koll.
1 decennium geledenLeeftijd: Zeventien.
Uiterlijk: Noek is een knap meisje. Lange bruine krullen, grote smaragdgroene ogen, hoge jukbeenderen. 1.75 lang. Licht getinte huid. (Ze is Spaans-Italiaanse) Erg slank, vrij atletisch gebouwt.
Karakter: Druk, vrolijk, slim, lief, dapper, gesloten.
Welk 1D/
LMlid: Liam James Payne.1D/
LMbestaat: Jap.16+: Ja.
Ik/
je-vorm: Ik-vorm.Wat moet er gebeuren: Omdat Noek uit een problemen gezin komt is ze in Engeland in een soort 'gekkenhuis' opgenomen. (Ze leefde eerst in Italië en toen in Spanje.) Ze vind het zelf nergens op slaan, maar mag niet weg. Dan komt Liam haar op een dag tegen, en vind haar eerst een beetje 'eng' omdat ze tussen de zwaar gestoorden leeft. Maar toch vormen ze uiteindelijk een stelletje.
Waarschuwen: Graag.
Vervolg:
1 decennium geledenNaam: Jala
Leeftijd: 17
Uiterlijk: lang zwart haar, licht groene ogen. licht getint.
Karakter: arrogant,egoistish
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: nee
16+: nee
Ik/je-vorm: ik vorm
wat moet er gebeuren: Zayn en Jala zijn nu soort van vrienden, maar op een ander manier. Ze gaat vaak om met Zayns vrienden (Asad,Danny) Ze komt vaak naar zijn kickboks trainingen kijken. met tegenzin. Ze probeert aardig te doen. Jala neemt liever geen relaties, Ze zegt dat heel duidelijk tegen Zayn. hij vind het jammer en heeft een plan. Er is een musical, waar Zayn aan meedoet. mensen vinden het raar. Maar hij doet daar een aanzoek. hij vraagt Jala ten huwelijk. ze is eigenlijk boos, maar voor al die mensen kan ze nniet uitbarsten. toch zeg ze ja.
Naam: Jala
1 decennium geledenLeeftijd: 17
Uiterlijk: lang zwart haar, licht groene ogen. licht getint.
Karakter: arrogant,egoistish
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: nee
16+: nee
Ik/je-vorm: ik vorm
Wat moet er gebeuren: Jala zit op een univerciteit in Bradford. Zayn is populair. Jala volgt het vak tekenen. Ze deelt een kamer met Arosa. Jala is gefocust op haar jop. Scripttekenaar. bij tekenlez word ze als partner aan Zayn gekoppelt. De meest flirterige persoon in heel univerciteit. hij irriteert haar.Jala skipt hem. ze denkt dat hij een soort player is. maar Zayn probeert het te bewijzen van niet. hij komt vaak voor haar deur staan, maar Jala wijjst hem af. Ze wilt niks met hem, maar Zayn blijft proberen proberen. Arosa vind het te ver gaan en vind dat ze hem een kans moet geven.
Waarschuwen: graag
Naam: Pam
1 decennium geledenLeeftijd: 17
Uiterlijk: bruin haar, bruine ogen, zwarte drmartens, donkerrode jegging zwart wijd shirt met een rood zakje & een rode beanie
Karakter: gesloten, lomp & grappig.
Welk 1D/LM lid: zayn
1D/LM bestaat: nope
16+: maakt niet uit
Ik/je-vorm: ik vorm
Wat moet er gebeuren: ze is het zusje van Josh en de jongens komen bij hem logeren en gaan dat samen met pam zwemmen zayn gaat niet mee. En dan komen ze er achter dat ze zayn en pam allemaal bij elkaar vinden passen maar ze zegt dat ze hem niet leuk vind, wat wel zo is..
Waarschuwen: graag!
Naam: Aimée
1 decennium geledenLeeftijd: 16
Uiterlijk: klik
Karakter: Lief, spontaan, open voor alles
Welk 1D/
LMlid: Harry Styles1D/
LMbestaat: Jap.16+: Wat jou uitkomt,
Ik/je-vorm: ik vorm
Wat moet er gebeuren: Harry heeft een vaste vriendin. Toen hij ooit uit ging leerde hij Aimée kennen en hij bedroog z'n vriendin door met Aimée naar bed te gaan. Aimée wist niet dat Harry een vriendin had. Nu blijft Harry bij Aimée komen en ze blijven het met elkaar doen totdat Aimée er achter komt dat Harry een vriendin heeft. Ze word boos en ze krijgen ruzie. Harry maakt het uiteindelijk uit met z'n vriendin en probeert Aimée voor zich te winnen.
Waarschuwen: Zou fijn zijn !
kiss