Foto bij Inschrijving & Wachtlijst

Inschrijving:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (69)

  • NayapoutsX

    Naam: Lejenne
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Karakter: Lejenne houd er niet van om tegengesproken te worden, houd alles liefst zelf in de gaten ,maar houd wel van rode wijn, ze is dol op Gianna, haar eigen merrie die ze op de manege laat staan.
    Welk 1D/LM lid:Kan niet kiezen! Ze zijn allemaal facking hot! Maar Niall is de cutest
    1D/LM bestaat: jup
    16+:Whahah ik ben een perv dus ja
    Ik/je-vorm: wat 't leukste is voor jou
    Wat moet er gebeuren: God, ehhhm...
    Lejenne rijd paard op een manege en voor haar verjaardag of weet ik veel wat hebben haar vriendinnen hyper One direction uitgenodigd, de jongens komen en er word gefeest , maar na een paar glaasjes belanden er een paar koppeltjes in het stro ofzo ?
    Waarschuwen: Naah, ik neem wel abo joh
    Hopelijk is dit genoeg ?

    1 decennium geleden
  • AlienStar

    Naam: Gracie Rose Anderson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Klik
    Karakter: Lief tegen vrienden, bitchy tegen mensen die ze niet mag. Grofgebekt, aardig,brutaal en koppig.
    Welk 1D/LM lid: Harry Styles
    1D/LM bestaat: Ja
    16+: Kies maar ;)
    Ik/je-vorm: Ik-vorm :)
    Wat moet er gebeuren: Gracie en Harry zitten bij elkaar in de klas. Ze mogen elkaar niet. Noem het maar haten. Beide komen ze vaak in de problemen. Tijdens het nablijven groeit een discussie uit tot Ruzie. Midden in haar zin kust Harry haar en ze kust terug, Gracie schrikt en rent weg. Later blijkt dat Harry gevoelens voor haar heeft en zij voor hem. En, ja *wenkbrouwwiebel*. Later mogen ze elkaar.
    Favo Look: Klik
    Bff: Klik
    Waarschuwen: Yes please (flower)

    Hopelijk kun je er iets mee, loves

    xxx

    1 decennium geleden
  • awsten

    Naam : Laurianne
    Leeftijd : 17 J
    Uiterlijk : Bruin haar met blondachtige ombre tot over mijn schouders, bruine ogen, in het zonlicht met gouden stipjes in, haar bijna altijd los of in een vlecht over mijn schouder, eerder klein (1m 63)
    Karakter : verlegen bij vreemde, gek bij vrienden, vaak diep in gedachten verzonken, denkt te veel na bij alles, kan moeilijk keuzes maken, behulpzaam, lief, uit niet snel haar woede aan de persoon dat de woede is aan gericht
    Welk 1D lid : Niall!
    1D bestaat : ja
    16 + : mag!
    Ik vorm :)
    Wat moet er gebeuren : uhm, ik sta vooraan bij een concert van hun en Niall ziet me staan en kan zijn ogen niet meer van me afhouden en gaar me na het concert zoeken haha (het is zo gek om zoiets te zeggen :p )
    Waarschuwen : mag altijd :)

    1 decennium geleden
  • Michelle2703

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Lang bruin haar, groene ogen, 1,68 lang, lief gezicht met een leuke glimlach, draagt veel armbanden en gekleurde jeans/shorts.
    Karakter: Behulpzaam, zorgzaam, verlegen, soms hyper momentjes, goed gevoel voor humor ;D
    Welk 1D/LM lid: Louis Tomlinson <3
    1D/LM bestaat: Jepp
    16+: Your choice ;)
    Ik/je-vorm: Oh, dat maakt me niet heel veel uit, kies maar wat jij leuker vindt ;)
    Wat moet er gebeuren: Michelle werkt als serveerster bij Starbucks. De jongens van 1D komen er heel vaak. In het begin was het voor Michelle altijd wel eng, omdat ze wel heel erg fan is, maar altijd maken ze een praatje, dus nu is ze altijd minder nerveus. Louis heeft al een tijdje een oogje op haar en stelt ook bijna altijd voor om naar Starbucks te gaan, want hij weet dat Michelle op zaterdag werkt. De jongens zijn op zaterdag er weer en ze vinden dat Louis een keer een move moet maken. Hij durft dat eigenlijk niet, maar Michelle blijkt een uur eerder vrij te zijn.
    Waarschuwen: Hoeft niet hoor, ik hou het wel in de gaten, dat bespaart jou ook weer tijd! :)

    Ik hoop dat je het voor een eerste One Shot het wat vindt! :)
    Veel succes! <3
    xxxxx (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen