Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Naam: Isabel Meester
1 decennium geledenLeeftijd:19
Uiterlijk: Ariane Grande rood haar, slank, blauwe ogen, volle lippen, 1.78, tattoo op binnen bovenarm links.
Karakter: Vrolijk, Careless, Tikkeltje arrogant, altijd in voor een grap
Welk 1D/LM lid: Harry Styles en Perrie Edwards
1D/LM bestaat: Ja!
16+:Ik/je-vorm: 16+ Ik vorm
Wat moet er gebeuren: Goede vriendin van Perrie van thuis, ontmoet jongens via haar en heeft
hekel aan Harry meteen. Grote ruzie met hem en dan uitendelijk gebeurt er dan toch iets. Einde mag jij beslissen of ze elkaar toch aardig vinden of nog steeds niet, surprise me
Waarschuwen: Graag
Naam: Laura Joann Fleight
1 decennium geledenLeeftijd: 18 jaar
Uiterlijk: KLIK
Karakter: Onzeker, snel op haar tenen getrapt, houdt van feestjes.
Welk 1D
/LMlid: Niall Horan1D/LM bestaat: Ja
16+: Ja, maar niet té
ik/je-vorm: ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Laura woont in Londen. En werkt daar in een hotel. One Direction is op tour, en slaapt toevallig in het hotel waar Laura werkt...
Waarschuwen: Graag
Naam: Lola
1 decennium geledenLeeftijd: 17
Uiterlijk: Kate Upton
Karakter: Vrolijk, Hyper, Optimistisch, Humoristisch, Zelfverzekerd, Stoer, Beetje een Tomboy
Welk 1D/LM lid: Louis Tomlinson
1D/LM bestaat: Ja
16+: Nee
Ik/je-vorm: Ik
Wat moet er gebeuren: Lola is net klaar met haar middelbare school, en neemt een Gap-year (Jaar tussen de middelbare en de universiteit). Ze besluit om voor een jaar in Londen te gaan wonen. Ze twijfelt eerst nog wel, maar besluit dan toch om Nederland achter zich te laten. Als ze door Londen loopt, besluit ze haar hobby uit te oefenen. Ze gaat fotograferen. Een mens komt op haar af en vraagt of hij haar foto's mag zien. Ze laat ze zien, en dan heeft ze direct een contract als mode-fotografe. Haar eerste opdracht: Foto's maken van One Direction. Ze ontmoet Louis, en wordt direct verliefd...
Waarschuwen: Hoeft niet, ik heb een abo (:
XLaura & Alvast heel erg bedankt!
Naam: Melody Jazz Stone
1 decennium geledenLeeftijd: 17
Uiterlijk: lang zwat haar, licht bruine ogen. licht getint.
Karakter: lief, aardig, af en toe arrogant
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: nee
16+: nee
Ik/je-vorm: ik vorm
Wat moet er gebeuren: Melody had met Zayn, maar Zayn gebruikt haar alleen voor zijn verlangens. Dan dumpte hij haar, Melody is er kapot van, Dan blijkt het dat ze zwanger is. Na 4 jaar heeft ze een mooi zoontje: Jamall Malik. Hij lijk verschrikkelijk veel op Zayn. Een dag op het park speelt Jamall op het pleintje, dan komt ze Zayn tegen. Zayn herkent haar gelijk en probeert haar vertrouwen terug te winnen. hij zegt dat hij is verandert en geen harten meer breekt, dan komt Jamall. Zayn is verbaast. het jongentje stelt zich netjes voor, Jamall is dol op power rangers, net als Zayn. Zayn komt dan mee naar haar huis, in de kamer van Jamall hangt allemaal posters van Power rangers en pokemon! Zayn gaat met zijn zoon in de achtertuin voetballen. Hoe ze het hem gaan vertellen dat Zayn de vader is....
Waarschuwen: Ja
Naam: Effy Deyes
1 decennium geledenLeeftijd: 17
Uiterlijk: Le klik
Karakter: Verlegen, onzeker, vertrouwt niet snel in mensen, is bang om gekwetst te worden.
Welk 1D/
LMlid: Niall Horan ^^1D/
LMbestaat: Yes16+: No
Ik/je-vorm: Ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Effy is het beu haar ouders zijn er niet voor haar en op school word ze veel gepest. Ook Niall staat onderdruk door het vele kritiek van de fans. Op een vrijdag avond doen ze dezelfde wens op dezelfde tijd. ''Kon iedereen maar verdwijnen.'' Als ze de volgende ochtend wakker worden zijn ze alleen op de wereld geen enkel mens is te bekennen. Todat ze elkaar tegen komen, en ze proberen om alles weer terug te draaien.
Waarschuwen: Yep, that would be nice. :')