In dit hoofdstuk gaat silvia alles vertellen.

We zetten snel de tent op en gaan er in zitten want het begon te stormen. Ik zit met eevee en vaporeon, en silvia in de tent. ''Oké. het zit zo.'' begon silvia.
''Die twee jongens waren van team galactic, zij proberen pokémon te stelen. Die van hun zijn erg zwak dus ze stelen soms ook van trainers. Ze zijn toch vooral opzoek naar legend pokemon en zeldzame. Die twee heten Sem, maar die andere weet ik niet. Dat is gewoon een grunt. Dus, die sem was een commander. Die zijn een soort hogere rang dan de grunts. Twee jaar geleden, toen team galactic nog niets wist van zeldzame pokemon of legend en nog niet wouden gaan stelen, maar gewoon trainen met elkaar enzo, hoorde ik bij ze. Toen ze over stelen begonnen, protesteerde ik. Ze gooiden me in de gevangenis, maar een pokemon kwam me redden. Dat was mijn echte eerste pokemon. Maar ik heb hem niet kunnen redden, hij hete Blue en het was een eevee met een blauwe halsband om. Ik beloofde hem dat ik terug kwam, maar team galactic's base was verhuisd zodat ik ze niet kon veraden en of de pokemon redden. Twee jaar lang ben ik opzoek geweest. Iemand begon over badges, en de champion. Team galactic wil altijd al de champions pokemon stelen. Als ik dat word tijdens dat i k zoek, komen ze vanzelf naar me toe. Als ze dan verloren hebben, volg ik ze naar hun basis.''
''Dus ik moet het geheim houden dat je ooit een commander was?''
''Ja.''
''Ik zal helpen zoeken naar de base.''
''Goed dan, en we zullen Blue vinden!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen