hier is dan hoofdstuk 2 :D
mensen lees dit<3

tip: neem een abo want ik waarschuw niet :)
ps: wist je dat ekans snake is maar dan omgekeerd?

Vaporeon staat op, maar met veel pijn. Dan komt er een rode straal tussen ons gevecht in en vormt een pokemon. Het is een ekans. Ik zie een raar iemand met een Pokébal in zijn hand. ''nee...'' zegt silvia langzaam en zacht. ''Nooit meer, sem.' ze zegt het zacht en boos tegen de gene met een pokebal in z'n hand. ''Snake, val aan!'' De ekans begint vaporeon en goldeen aan te vallen. Een tweede iemand komt er bij, hij ziet er bijna het zelfde uit als de een die silvia net sem noemde, maar toch anders. Sem en Silvia beginnen een gevecht, sylvia met haar goldeen. Ik wil haar helpen maar ze zegt ''Nee.'' maar kijkt nog steets sem aan. ''Dit is mijn gevecht.'' ''Ik vecht de ander.'' Ik ga tegen over mijn tegenstander staan en zet vaporeon in het gevecht. ''Pak die sukkel, ghastly.'' zegt mijn tegenstander en gooit een pokebal waar een ghastly uit komt. ''Doe nu je Shadow ball!'' ''Vaporeon ontwijk!'' Vaporeon ontwijkt snel. ''Waterstraal, nu!'' een groote straal water komt op ghastly af. De ghastly valt neer, zow, dat was simpel. ''Ghastly kom terug, sem, we pakken ze later kom op!'' zegt hij. ''Nee.'' ''Je krijgt je kans! Snel of we komen in de gevangenis, ghastly is zwak door het vorige gevecht en deze, en die jij had is snake van uitgeput!'' ''Goed dan.'' ze vluchten, en als ze uit zicht zijn kijk ik silvia vragend aan.
''Ik vertel je alles.'' zegt ze en gaat zitten wat ik ook maar doe. ''Maar, hou je het geheim?''
''Ja. Ik zal het geheim houden.''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen